ستاد رفاه مسافران نوروزی شهرضا افتتاح شد

شهرضا - در آستانه سال جدید و آغاز سفرهای نوروزی، ستاد رفاه مسافران نوروزی شهرضا افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا حبیب قاسمی، شهردار شهرضا ظهر امروز (سه‌شنبه) در آیین افتتاح ستاد رفاه مسافران نوروزی این شهرستان تأکید کرد: مهمترین رسالت دستگاه‌های اجرایی و خدماتی در تعطیلات ابتدای سال، ایجاد محیطی امن و آرام برای شهروندان و کاهش مشکلات مسافران نوروزی است.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها به عنوان مهمترین بخش مدیریت شهری وظایف سنگینی برای مناسب‌سازی اماکن و معابر، زیباسازی نما و منظر شهری و بهسازی مبلمان شهر بر عهده دارند که در قالب طرح استقبال از بهار اجرا می‌شود.

شهردار شهرضا از اجرای طرح "یک شهر یک نگارخانه" در این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح با محوریت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و با هدف معرفی اماکن تاریخی، مذهبی و فرهنگی شهرستان و همچنین شناساندن چهره‌های برجسته علمی و هنری شهرضا انجام می‌شود.

قاسمی از اهدای ۱۲ هزار بوته گل شب‌بو به ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد و افزود: تمثال سرداران و ۷۶۰ شهید این شهرستان در قالب ۲۱ بنر به مسافران نوروزی معرفی می‌شود.

وی یادآور شد: نمایندگان کمیته‌های ۹‌گانه ستاد خدمات سفر شهرستان با استقرار در ستاد رفاه مسافران نوروزی خدمات لازم را به مسافران ارائه می‌کنند.

شهردار شهرضا با اشاره به تشکیل ۲۰ غرفه در ستاد رفاه مسافران نوروزی این شهرستان تصریح کرد: در این غرفه‌ها مهمترین رشته‌های هنری شهرضا مانند سفالگری، غذاها و لبنیات محلی، صنایع دستی و نمادهای فرهنگی عشایر و صنایع دستی شهرستان عرضه می‌شود.

به گزارش ایمنا، ستاد رفاه مسافران نوروزی شهرضا در محل کارخانه تاریخی "نوین" واقع در خیابان شهید بهشتی - میدان حُر قرار دارد.

کد خبر 370785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.