ثبت نام ۵۰۰ نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف در شهرضا

شهرضا - رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا از ثبت‌نام ۴۰۰ نفر در شهر شهرضا و یکصد نفر در مناطق روستایی این شهرستان برای حضور در مراسم معنوی اعتکاف خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسن رهایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا با اشاره به پایان مهلت ثبت نام برای شرکت در مراسم اعتکاف گفت: امسال مراسم معنوی اعتکاف در هفت مسجد شهر شهرضا و مساجد روستایی بخش مرکزی و مناطق حاشیه‌ای شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از هفت مسجد انتخاب شده برای انجام اعتکاف، پنج مسجد مختص زنان و دو مسجد مختص مردان است، همچنین از این تعداد دو مسجد به اعتکاف دانش‌آموزان دختر و پسر معتکف اختصاص دارد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرضا از ثبت نام حدود ۵۰۰ نفر برای شرکت در مراسم اعتکاف در این شهرستان خبر داد و افزود: از این تعداد ۲۸۰ نفر زن و ۱۲۰ نفر مرد در شهر شهرضا و حدود یکصد نفر نیز در مسجد روستایی و مناطق حاشیه‌ای در این مراسم شرکت می‌کنند.

حجت‌الاسلام رهایی یادآور شد: مراسم تحویل سال نو، جشن سالروز میلاد امیرالمؤمنین(ع)، سخنرانی مذهبی و پرسش و پاسخ دینی، مراسم سالروز وفات حضرت زینب(ع)، حلقه‌های قرآنی و اعمال امّ‌داوود از مهمترین برنامه‌هایی است که در مساجد محل اعتکاف برگزار می‌شود.

کد خبر 370780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.