نمایشگاه بهاره در فرهنگسرای فیض کاشانی برپا شد

کاشان - مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان از برپایی نمایشگاه بهاره در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، مرتضی والی‌زاده در جمع خبرنگاران گفت: در آستانه سال نو و در راستای گسترش فرهنگ خرید کالای ایرانی و برای تامین مایحتاج و نیاز عمومی شهروندان نمایشگاه بهاره که با تلاش فرهنگسرای علامه فیض کاشانی سازمان و شرکت تعاونی پایتخت گل سرخ قمصر دائر شده تا پایان سال میزبان بازدیدکنندگان است.

وی در ادامه افزود: در این نمایشگاه بهاره که با مجوز فرمانداری ویژه و اداره میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با هدف حمایت از تولید داخلی و گام برداشتن در مسیر اقتصاد مقاومتی برگزار شد انواع شیرینی، شکلات، خشکبار، آجیل، صنایع دستی و سوغات ایران، اقلام کالای ایرانی و تولیدات خانگی در ۱۵ غرفه در معرض نمایش گذاشته شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: همزمان با برپایی نمایشگاه بهاره و به مناسبت ولادت امام جواد(ع) و حضرت علی(ع) جنگ شادی نیز با برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری از قبیل تئاتر، موسیقی، مسابقه، نقاشی کودکان با حضور هنرمندان کاشان اجرا می‌شود.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه بهاره تا ۲۹ اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی پذیرای بازدید کنندگان است. نشانی این فرهنگسرا میدان قاضی اسداله خیابان شهیدان اسلامی تبار می‌باشد.

کد خبر 370763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.