اجرای بیش از ۲۰ برنامه نوروزی برای نخستین بار در منطقه ۱۰

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در ایام نوروز امسال برای نخستین بار بیش از ۲۰ برنامه فرهنگی، هنری و مذهبی در سطح این منطقه برای استفاده شهروندان و مسافران نوروزی برگزار خواهد شد.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به اینکه طی سال‌های قبل در ایام نوروز منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان مقصد گردشگران نبود و مردم منطقه نیز از اجرای برنامه‌های مختلف محروم بودند امسال برای نخستین بار با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، نوروزی متفاوت را برای شهروندان و مسافران رقم خواهیم زد.

وی ادامه داد: در ایام نوروز فعالیت های گسترده فرهنگی، تفریحی و مذهبی برای استفاده عموم شهروندان و گردشگران نوروز پیش‌بینی شده است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: «کارناوال شادی» همراه با اجرای گروه موسیقی نوروز و حاجی فیروز از روز ۲۸ اسفندماه سال‌جاری تا ششم فروردین ۹۸ در معابر عمومی این منطقه حرکت خواهد کرد.

وی از برگزاری ویژه برنامه «آمد بهارجان‌ها» خبر داد و افزود: این ویژه برنامه با اجرای موسیقی اقوام ایرانی، نمایش خیابانی و بازی‌های محلی از روز ششم تا نهم فروردین ماه ۹۸ در بوستان‌های لاله، انقلاب، اردیبهشت و فرسان اجرا می‌شود.

شهبازی تصریح کرد: جشنواره بادبادک‌ها از روز ۱۰ تا ۱۷ فروردین ۹۸ در برج آذربهرام منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان واقع در کنارگذر اتوبان شهید آقابابایی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: جشنواره سبزه‌ها نیز روز دهم فروردین‌ماه سال آینده در برج آذربهرام برگزار می‌شود که از علاقه‌مندان دعوت می‌شود در این برنامه شرکت کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از برپایی شش کمپ نوروزی در کتابخانه‌های راغب، پگاه، بانو صفازاده، استاد همایی، سراج و پروین در ایام نوروز ۹۸ خبر داد و افزود: سالن‌های مطالعه مذکور از ۲۹ اسفند تا ۱۵ فروردین به جز روزهای اول و سیزدهم فروردین از ساعت هشت صبح تا هشت شب دائر است.

کد خبر 370759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.