به روزرسانی‌های جدید توئیتر در راه است

به تازگی به روز رسانی‌های جدیدی برای بعضی از کاربران توئیتر فعال شده است که قابلیت‌های تازه‌ای به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کنند.

به گزارش ایمنا، چند روز پیش توئیتر یک بروزرسانی جدید برای نرم‌افزار خود منتشر کرد. در این بروزرسانی کاربر قادر است با به سمت چپ کشیدن صفحه، دوربین گوشی را باز کند و عکس و فیلم بگیرد. همچنین این بروزرسانی قابلیتی را به توئیتر اضافه می‌کند که به وسیله آن هشتگ‌های بیشتری مرتبط با موقعیت جغرافیایی کاربر دیده می‌شود. گفته می‌شود حتی توئیتر به فکر اضافه کردن قابلیتی به شبکه اجتماعی خود است که به وسیله ‌آن کاربر بدون لایک کردن یا جواب دادن به یک توئیت آن را دنبال کند. این قابلیت جدید می‌تواند برای بسیاری از کاربران جذاب باشد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده این قابلیت جدید "اشتراک در گفتگو" یا "Subscribe to conversation" نام دارد. هنگامی که کاربر این قابلیت را برای توئیت مورد نظر خود فعال کند، هر بار که جواب جدیدی به آن اضافه شود به کاربر اطلاع داده می‌شود.

جین مانچون وانگ فردی است که برای اولین بار از این قابلیت صحبت کرد. پس از اینکه جین توئیتی درباره این قابلیت در صفحه خود منتشر کرد و اعلام کرد که توئیتر در حال آزمایش قابلیت «اشتراک برای گفتگو» است، حساب اصلی این شرکت به توئیت وی پاسخ داد و گفت: «این بخشی از کار ماست و ما سعی داریم این شبکه اجتماعی را به سمت مکالمات بیشتر ببریم.»

ممکن مدتی زمان ببرد تا این قابلیت برای همه کاربران اجرایی شود هنگامی که این اتفاق بیوفتد دیگر لازم نیست هیچکدام از توئیت‌هایی که می‌خواهید دنبال کنید را لایک کرده و یا به آن‌ها جواب دهید. تنها کافی است قابلیت "Subscribe to conversation را فعال کنید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر 370742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.