یارب بر ما نظری کن

از دل خوش و امید به آینده و رسیدن به آرزو و داشتن حق و حقوق شهروندی و هزاران چیزی که حق مسلم هر انسانی هست ،که ما را امیدی نیست . . .

نگار جواهریان با پست کردن این ویدیو در اینستاگرام خود از تجربه بازی اش در فیلم گرگ بازی گفته است :

در گرگ بازی ، مهمترین چیزی که می توانم بگویم این است که من خیلی با کارگردان‌های کار اولی کار کردم ، اما عباس نظام دوست جزو معدود کار اولی هایی بود که چندتا ویژگی داشت . او مثل کارگردان های قدیمی بود که پدر گروه هستند و آدم خیالش آسوده است از این جهت که در دستان این آدم دارد کار می‌کند. همه چیز تحت کنترل بود ، این فیلم بیش از همه فیلم کارگردان است و همه چیز وامدار روحیه کارگردانی است که سالیان سال در سینما دستیار بوده . ویژگی دیگر این است که فیلمش را می‌شناسد و می‌داند که قرار است کجا برود، نگران نیست و دل بزرگی دارد.

منوچهر هادی که این روزها فیلم رحمان ۱۴۰۰ را روی پرده سینماها دارد ،با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است :

با توجه به اوضاع اقتصادی مردم و فاجعه ای که به بار آوردند مسئولین و خودشان را به خواب زده اند و تورم وحشتناک و سه تا چهار برابر شدن همه قیمت ها ،بلیط سینماها تنها قیمت ثابت مانده در این اوضاع و احوال نابسامان است .دم سینما و اهالیش گرم که به خاطر مردم به این ثبات قیمت راضی اند .نوش جون مردم ، ولی خواهشا مسئولین در این مورد خاص خودشونو شریک ندونن .من که با فیلم رحمان ۱۴۰۰ در سینماها میزبان مردمم ، و صاحبان بقیه فیلم‌ها مسبب این اتفاق هستیم و این عیدی ما به عزیزان جانمون هست ، چرا که با فروش فیلم هایمان با این رقم قطعا ساخت فیلم بعدی به راحتی میسر نخواهد شد . دولتمردان بی عرضه و بی درایت شما چه عیدی برای مردم در نظر گرفتید؟ مردم از شما عیدی نمی خواهند ، حقشان را بدهید.

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما،  با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود آورده است :

یارب بر ما نظری کن 

چه بر سرمون اومده؟ به کجا رسیدیم؟  از دل خوش و امید به آینده و رسیدن به آرزو و داشتن حق و حقوق شهروندی و هزاران چیزی که حق مسلم هر انسانی هست ،که ما را امیدی نیست . . .

حالا باید برای تامین اولیه ترین چیزها دلهره داشت .آقایان، مسئولین ،گوشت با کارت ملی و شناسنامه اون هم برای اهالی محترم فرهنگ ؟

خوب است که پدرم که فرهنگی بود و سال ها برای آموزش این سرزمین عمر و جوانی گذاشت،  نیست که این روزها را ببینه .نیست که ببینه چه بر سر کسانی که آینده من و ما را ساختند آمده .

یا رب درست است که اینجا جای خیلی چیزها عوض شده، درست است که سرزمین ما به نفرین دچار شده ،اما تو ارحم الراحمینی ، ببخش و نظری سوی ما کن ، آمین.

لیندا کیانی که این روزها مشغول نقش‌آفرینی در تازه‌ترین اثر فرزاد موتمن است ،با قرار دادن ویدیویی از ماشین های تصادفی در اینستاگرامش آورده است :

این ماشین‌ها اکثرشون جزو افتخارات و تولیدات ملی کشورمان هستند که عزیزان زیادی دیروز با هدف رسیدن به مکانی درونش نشستند و به علت امنیت بالا یا یه تصادف کوچیک هرگز به مقصد نرسیدن .

سفرهای نوروزی از فردا و پس فردا شروع میشه ، خواهش می کنم کمی مراقب رانندگی باشیم .سازنده‌های این ماشینها به فکر جون من و تو نیستند و چه بسا که این همه بی امنیتی از عمد باشه،  چون خودشون سوار اینا نمیشن .مگر تو کارخونه و برای عکس یادگاری . پس کمی مراقبت کنیم که این روزا برامون تلخ تر نشه.

بهاره رهنما با قرار دادن چند فیلم و ویدیو از آکواریوم سرپوشیده شهر انزلی در اینستاگرام خود اینگونه نوشته است:

 یکی از اتفاقات خوب این شهر دیدار از آکواریوم زیبای انزلی بود ، جایی که انقدر آدرنالین خون رو بالا میبره که حال دیدارش واقعا حال دلتون رو عوض میکنه و انقدر باشکوه و زیباست که بودنش و ساختن اش در منطقه آزاد انزلی واقعا باعث غرور ملی است . بسیار بابتش زحمت کشیده شده و دیدنی است . حتما توصیه می‌کنم اگر عید مسافر انزلی محبوب من هستید ، حتما دیداری از آکواریوم بزرگ انزلی داشته باشید.

کد خبر 370729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.