پیشرفت ۳۰ درصدی عملیات پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: عملیات پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی (حدفاصل خیابان پروین تا خیابان همدانیان) تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت داشته است.

حمید شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای پیاده‌روسازی ضلع شمالی خیابان جی افزون بر پنج میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه در سال‌جاری با اجرای ۲۶ پروژه بزرگ و کوچک عمرانی، فرهنگی و خدماتی در منطقه ۱۰ تحول و توسعه قابل توجهی در این منطقه اتفاق خواهد افتاد، تصریح کرد: در سال‌جاری تملک و بازگشایی گلوگاه‌های موجود در خیابان‌های هفتون، معراج و عسگریه اول با هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان اعتبار انجام خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تملک و بازگشایی خیابان اطشاران نیز در دستور کار قرار گرفته است، افزود: با توجه به حجم آزادسازی بسیار بالای این خیابان، حدود چهار میلیارد تومان اعتبار درنظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: توافق و آزادسازی گلوگاه‌ها به صورت همزمان انجام خواهد شد که در این فرایند نیاز به همکاری و همراهی شهروندان داریم.

شهبازی با بیان اینکه منطقه ۱۰ بیشترین خیابان‌های اصلی در سطح شهر را دارد و تراکم جمعیت در آن بالا است، گفت: شهروندان مناطق دیگر برای دریافت خدمات از نهادهایی که در این منطقه واقع شده، در این منطقه تردد دارند که این مسئله روی ترافیک آن تاثیرگذار است و به دلیل همین ترددهای زیاد، باید مسیر رفت و آمد شهروندان را ایمنتر و راحت‌تر کنیم.

کد خبر 370705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.