محدودیت‌های ترافیکی جاده‌های اصفهان در ایام نوروز

رییس پلیس راه استان گفت: پلیس راه استان برای تسهیل عبور و مرور و کاهش وقوع تصادفات جاده‌ای یکسری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی را اجرایی می‌کند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ حسین پورقیصری اظهار کرد: با عنایت به افزایش تردد و حجم افزایشی سفرها در تعطیلات نوروز امسال، یکسری محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه از امروز تا ۱۷ فروردین سال آینده اجرایی می‌شود.

وی افزود: عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در همه محورهای اصلی ارتباطی استان اصفهان ممنوع است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

این مقام انتظامی ادامه داد: عبور و مرور انواع تریلر، کامیون و تانکرهای حامل مواد سوختی و فاسد شدنی یا دارای مجوزهای مربوطه از این امر مستثنی بوده و ممنوعیت تردد این قبیل وسایل نقلیه فقط در راه‌هایی اعمال می‌شود که مقررات یک طرفه شدن عبور و مرور در آن‌ها اجرا می‌شود و یا ممنوعیت تردد در طول سال دارند.

سرهنگ پورقیصری از ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در روز طبیعت و در کلیه محورهای برون شهری استان اصفهان خبر داد و گفت: تردد انواع کامیون در محور "طبس– اصفهان" از ساعت هفت صبح الی ۱۰ شب مورخه ۲۸ و ۲۹ اسفند ماه امسال و چهار، ۱۵ و ۱۶ فروردین سال ۹۸ ممنوع است .

وی اضافه کرد: تردد انواع کامیون در محور قدیم "کاشان-قم" از ساعت هفت صبح الی ۱۲ شب مورخه ۲۹ اسفند امسال ممنوع است و همچنین تردد در محور" نائین _خور" نیز از ساعت هفت صبح الی ۱۲ شب مورخه ۲۸ و ۲۹ اسفندماه و تاریخ‌های چهار ، ۹ ، ۱۱ ، ۱۵ و ۱۶ فروردین ماه سال آینده ممنوع است .

پورقیصری تاکید کرد: حمل و نقل محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور گرفته‌اند ، در همه محورهای استان اصفهان از ساعت هفت امروز تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه مورخه پنج فروردین سال آینده و از ساعت هفت صبح روز پنج شنبه مورخه هشت فروردین تا ساعت هفت صبح روز یک شنبه ۱۸ فروردین ماه سال آینده ممنوع است مگر مواردی که محموله ترافیکی دارای ضرورت ملی باشند.

وی اظهار داشت : تردد کلیه خودروهای ترانزیت مواد سوختی از امروز تا ساعت هفت صبح روز دوشنبه مورخه پنج  فروردین و ساعت هفت صبح روز پنج شنبه مورخه هشت فروردین تا ساعت هفت صبح روز یکشنبه مورخه ۱۸ فروردین سال آینده ممنوع است .

رییس پلیس راه استان اصفهان ادامه داد: در صورت نیاز به اعمال محدودیت‌های پیش بینی نشده در محورهای تحت پوشش استان اصفهان و به منظور کنترل و تنظیم عبور و مرور وسایل نقلیه، پلیس راه اصفهان به صورت مقطعی و منطقه‌ای با در نظر گرفتن فرصت کافی برای اطلاع رسانی تصمیمات مقتضی را اتخاذ می‌کند و به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اطلاع داده می‌شود و به صورت مقطعی رفع محدودیت می‌شود.

کد خبر 370702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.