بابایی: هزینه ثبت‌نام بین ۳۰ تا ۱۱۰ هزار تومان در نوسان است

دبیر اعتکاف استان اصفهان گفت: مراسم اعتکاف امسال در ۴۰۰ مسجد در سطح استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۶۰ مسجد در شهر اصفهان است.

حجت الاسلام حسن بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به دلیل تقارن مراسم اعتکاف امسال با ایام نوروز، آمار ثبت‌نام کنندگان در این مراسم درحال تغییر است، اما با این وجود پیش بینی می‌شود در نهایت نزدیک به ۴۴ هزار نفر در استان در مراسم اعتکاف شرکت کنند.

وی افزود: مراسم اعتکاف در ۴۰۰ مسجد در سطح استان برگزار می‌شود که از این تعداد ۶۰ مسجد در شهر اصفهان است و عموما تا ۲۴ ساعت قبل از آغاز مراسم، ثبت نام معتکفان انجام می‌شود.

دبیر اعتکاف استان اصفهان با بیان اینکه در شهر اصفهان تنها در مسجد دانشگاه اصفهان اعتکاف دانشجویی برگزار می‌شود و مخاطبان سایر مساجد عموم مردم هستند، ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی مساجد توسط مدیران فرهنگی آن‌ها تدوین می‌شود و در کنار آن نیز در مراسم اعتکاف امسال مبلغان به‌صورت موردی به مساجد اعزام شده و فعالیت فرهنگی خود را با محوریت تبیین گام دوم انقلاب اسلامی که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تمام امور مربوط به اعتکاف به‌صورت مردمی برگزار می‌شود، اضافه کرد: مساجدی که در سایت akefin.com  نام آن‌ها برای برگزاری اعتکاف امسال ثبت شده، می‌توانند مبلغی بین ۳۰ تا ۱۱۰ هزار تومان برای ثبت نام از متقاضیان دریافت کنند که میزان آن وابسته به خدماتی که ارائه می‌دهند یا کمک خیرین متفاوت است.

کد خبر 370699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.