ساعات فعالیت مراکز تفریحی ناژوان در نوروز اعلام شد+ نرخ بلیت

مدیرطرح ساماندهی ناژوان گفت: ساعات کار و نرخ بلیت مراکز تفریحی ناژوان همچون آکواریوم، باغ پروانه ها، باغ خزندگان، باغ پرندگان و موزه پروانه اعلام شد.

حسن شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پارک جنگلی ناژوان به عنوان ریه تنفسی اصفهان علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، به دلیل وجود مراکز گردشگری و تفریحی همچون باغ پرندگان، آکواریوم، باغ خزندگان، باغ موزه پروانه‌ها، موزه صدف‌ها، تله‌سیژ و شهربازی فضای بسیار مناسبی برای گردش و تفریح مسافران و شهروندان است.    

وی به ویژگی تونل آکواریوم اشاره کرد و افزود: در تونل آکواریوم گونه‌­های دریایی مختلف آب شور و آب شیرین از نقاط مختلف دنیا جمع‌­آوری و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است که گردشگران برای بازدید از تونل آکواریوم می توانند از ساعت ۹ تا ۲۲ با پرداخت ۲۵ هزار تومان از این مجموعه بازدید کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان در خصوص تله سیژ گفت: تله سیژ مشابه تله­ کابین است که به جای کابین و اطاقک محصور، از یک سری صندلی­ ایمن استفاده می‌­شود. تله­ سیژ ناژوان به طول حدود یک هزار و ۹۲۵ متر (رفت و برگشت ۳ هزار و ۸۵۰ متر) است و شهروندان و مسافران از ساعت ۹ صبح تا غروب آفتاب با پرداخت ۳۰ هزار تومان می‌توانند بر فراز درختان حرکت کنند و از مناظر زیبای این پارک طبیعی لذت ببرند.  

شفیعی با بیان اینکه موزه صدف نیز دارای دو هزار نمونه از ۸۰۰ گونه مختلف صدف است که از آب‌های سراسر دنیا، طی ۲۵ سال متمادی جمع آوری شده است، ادامه داد: شهروندان و گردشگران می توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۲۱ با پرداخت شش هزار تومان از این مجموعه گردشگری بازدید کنند.

وی با بیان اینکه مجموعه منحصر به فرد باغ پرندگان اصفهان به عنوان نخستین باغ پرندگان کشور از نظر فضاسازی به گونه ای طراحی شده که علاوه بر تأمین نیازهای زیست‌محیطی پرندگان، مناظر زیبا و دلپذیر را برای بازدید علاقه­ مندان به وجود آورده است، اضافه کرد: در این باغ بیش از ۳۵۰۰ قطعه پرنده از حدود ۲۰۰ گونه مختلف نگهداری می­ شود، شهروندان و گردشگران می‌توانند از پرنده‌های زیبای این مکان از ساعت۸:۳۰ تا ۱۸:۳۰ با پرداخت ۱۵ هزار تومان بازدید کنند.

مدیر طرح ساماندهی ناژوان با بیان اینکه باغ پروانه‌ها به عنوان یک باغ استوایی بسیار زیبا طراحی شده که در سه نقطه از آن ۴۸ عدد قاب شامل ۲۲۰۰ پروانه زیبا و رنگارنگ به نمایش گذاشته شده است، گفت: شهروندان و گردشگران می‌توانند از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۹:۳۰ و با هزینه هشت هزار تومان از این مکان دیدن کنند.

وی افزود: در باغ خزندگان ۲۵ ویواریوم بزرگ و ۱۲ ویواریوم کوچک قرار دارد که در آن گونه­‌های مختلف خزندگان سمی، نیمه سمی و غیر سمی از جمله انواع مارها، سوسمارها، تمساح و ... وجود دارند، شهروندان و گردشگران می‌توانند از ساعت۸:۳۰ تا ۲۱ و با مبلغ ۱۰ هزار تومان از باغ خزندگان دیدن کنند.

شفیعی خاطرنشان کرد: شهربازی ناژوان با بیش از ۳۰ مجموعه بازی از جمله کارتینگ، سینما ۵ بعدی، پارک بادی کودکان و بزرگسالان و ... ابتدای ورودی پارک جنگلی ناژوان از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ آماده پذیرایی از شهروندان و مسافران است؛ پارک قایقرانی ناژوان در ایام نوروز از ساعت ۹ صبح تا ۲۲ آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

کد خبر 370692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.