هدایت مسافران نوروزی با فعالیت ۵۰۰ نفر نیرو

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در نوروز امسال حدود ۵۰۰ نفر نیرو برای راهنمایی و خدمات‌رسانی مسافران به کار گرفته شده است.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: امسال شهر اصفهان با توجه به جاری بودن آب در رودخانه زاینده رود چهره متفاوت‌تر از سال‌های قبل داشت و یک فضا و سیما و منظر بسیار خوبی در حاشیه زاینده‌رود برای مردم شهر اصفهان و مسافران نوروزی ایجاد شد.

وی تصریح کرد: به منظور رفاه حال مسافران و گردشگران ۱۵ ستاد اجرایی در مناطق مختلف شهر فعال بودند تا امر مهم هدایت و اسکان مسافران انجام شود.

جانشین رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه در ستاد امسال ۱۰ کمیته در ستاد مرکزی و در مباحث مختلف ایفای نقش کردند، گفت: اصفهان یک شهر مسافرپذیر و گردشگرپذیر است، بنابراین باتوجه به آثار تاریخی و جاذبه‌های گردشگری و طبیعی زمینه برای پذیرش مسافران فراهم شده است.

امیری با بیان اینکه در پنج ورودی شهر اصفهان یعنی در چهار طرف شهر ستادهای هدایت و اسکان به استقبال مسافران رفتند، تصریح کرد: آماده‌سازی سالن‌های ورزشی در سطح شهر اصفهان نیز انجام شد تا در شب‌های بارانی به مسافران نوروزی خدمات رسانی کند.

وی ادامه داد: واحدهای سیار و گشت به صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر در حال بازرسی و نظارت هستند و تلاش می‌کنیم خدمات مورد نظر شهروندان و مسافران ارائه شود.

کد خبر 370685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.