عابدی: مردم تحمل کنند، وضعیت اقتصادی فعلی دائمی نیست

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در صورتی که اندکی استقامت در برابر وضعیت اقتصادی به خرج دهیم به زودی از این وضعیت اقتصادی عبور خواهیم کرد و به آینده روشنی خواهیم رسید و با انسجام تمام به سمت توسعه کشور پیش خواهیم رفت.

حیدرعلی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پیش بینی که می توان از وضعیت اقتصادی سال آینده داشت این است که ایران در سال آینده از وضعیت اقتصادی خوبی بهره مند نخواهد بود و مشکلات سختی وجود خواهد داشت و امیدواریم که مردم این مشکلات را تحمل کنند، این وضعیت دائمی نیست.

وی افزود: در صورتی که اندکی استقامت در برابر وضعیت اقتصادی به خرج دهیم به زودی از این وضعیت اقتصادی عبور خواهیم کرد و به آینده روشنی خواهیم رسید و با انسجام تمام به سمت توسعه کشور پیش خواهیم رفت.

عابدی با اشاره به خروج ترامپ از برجام در سال ۹۷ اظهار کرد: تاثیرات منفی این خروج بر تبادلات اقتصادی میان ایران و دیگر کشورها غیر قابل انکار است و البته عوامل داخلی زیادی موجب تشدید فشارهای اقتصادی شدند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به دو دلیل جامع تحریم پذیر نیست و هر چند بسیاری از کشورها قصد تحریم کردن آن را دارند، اما این امر آرزویی بیش برای دشمنان نظام به خصوص ایالات متحده نیست، زیرا محاصره کامل اقتصادی ایران غیر ممکن است.

ملت و رهبری در کنار یکدیگر شکست ناپذیر شده اند

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ما مردمی دانشمند و جوانان ما مبتکر، خلاق و تسلیم ناپذیر هستند و چون ملت ما قصد تسلیم شدن در برابر تحریم‌ها و فشارهای اقتصادی آمریکا را ندارد، قدرت‌های بزرگ قادر نیستند ملت ما را در محاصره اقتصادی قرار دهند و این نیرو در ایرانیان بسیار قوی است.

عابدی اضافه کرد: در کنار ملت تسلیم ناپذیرمان رهبری فرزانه داریم که با خصوصیات ضد استبدادی خود ایده‌های خوبی برای استقلال کشور ارائه می کند و ملت و رهبری در کنار یکدیگر شکست ناپذیر شده اند.

وی افزود: موقعیت کشور ما به صورتی است که اگر مسئولان داخلی نیز قصد تحریم کردن کشور را داشته باشند قادر به انجام این کار نیستند. همسایه‌های متعدد و نیاز کشورهای حوزه دریای خزر به دستیابی به آب های آزاد موقعیت کشور ما را به موقعیتی استراتژیک تبدیل کرده است و تحریم کردن کشوری با این مشخصات خیالی باطل است.

کد خبر 370682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.