طرحی برای ایجاد زیرساخت ده‌ها هزار شغل آماده کردیم

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در صفحه توییتر خود از آماده شدن طرحی برای برای ایجاد زیرساخت ده‌ها هزار شغل در سال آینده خبر داد و گفت: با آموزش، کمک های بیمه‌ای و مالیاتی و پیش خرید محصولات ایرانی روستایی قرار است کارهای بزرگی انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدجواد آذری جهرمی با انتشار پیامی تحت عنوان «و آنچه برای ۹۸ دوست دارم» در صفحه توییتر خود نوشت: البته امیدوارم در زمینه بودجه کمک کنند و درگیر بوروکراسی ها نشویم.

وی ضمن به حق دانستن ارائه گزارش به مردم و نظارت مردم بر کار این وزارتخانه، گفت: این روند در سال بعد ادامه خواهد یافت.

آذری جهرمی همچنین از افزایش ۱۰۰ درصدی روستاهای داری شبکه ۴G ( نسل چهارم اینترنت گوشی های همراه) در سال ۱۳۹۷ خبر داد و این موضوع را عامل مهاجرت معکوس و رونق اقتصادی برای آن ها دانست.

وی دولت الکترونیک را عاملی برای مبارزه با فساد اعلام کرد و گفت: با اجرای کارت سوخت بانکی و رجیستری، مانع هزاران میلیارد تومان رانت شدیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهم برنامه های این وزارتخانه در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: دفترچه بیمه و سلامت الکترونیکی مهمترین برنامه این حوزه در سال ۱۳۹۸ خواهد بود.

آذری جهرمی در بخش پنجم از هفت توئیت خود نیز از پیشرفت صنعت فضایی خبرداد و نوشت:«ماهواره های بسیاری در حال ساخت است که برای حل مسائل زیست محیطی و بال‌های طبیعی مطابق آخرین فناوری ها طراحی شده و در صف انتظار قرارگیری در مدار است.

وی بخش ششم  را با عنوان "محتوای سالم، جامعه سالم" منتشر کرد و در آخرین بخش هم خطاب به جوانان نوشت: آینده روشن کشور متعلق به شما است. جوان گرایی، تزریق انگیزه و شجاعت است، انتصاب ۳۰۰ مدیر جوان و افزایش ۳۰ درصدی مدیریت بانوان را کافی نمی دانیم و باید در سال آینده بسیار بیشتر شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در آخرین جملات خود نیز کلید راهگشای اقتصاد را در دستان کسب و کارهای نوپا دانست و نوشت: به یاری خدا سال بعد، سال موفقیت آن ها خواهد بود.

کد خبر 370677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.