فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان آغاز شد

با حضور شهردار اصفهان فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با شعار«آوای میزبانی» به طور رسمی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهردار اصفهان در این مراسم که صبح امروز - دوشنبه ۲۷ اسفندماه ۹۷- در میدان امام حسین(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امسال فعالیت ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با شعار «آوای میزبانی» و با شعر زیبای کمال الدین اسماعیل اصفهانی «زهی تاریخ دولت روزگارت، مبارک باد فصل نوبهارت» فعالیت خود را آغاز کرده است.

قدرت الله نوروزی ادامه داد: نوروز سال گذشته برنامه‌های خوبی با تدبیر و تلاش همچنین مدیریت مستمر مدیران شهری شکل گرفت و همه از خدمات شهرداری اصفهان تشکر کردند، اما امسال شرایط تا حدودی متفاوت خواهد بود؛  بازگشایی زاینده رود و افزایش آمار مسافران می‌طلبد حضور و نظارت‌ها را قوی‌تر کنیم.

وی با بیان اینکه ستادهای اسکان و هدایت مسافران نوروزی در دروازه‌های ورودی شهر آماده راهنمایی مسافران نوروزی است، افزود: هتل‌ها، مهمان‌پذیرها، مدارس، خوابگاه‌های دانشجویی، سالن‌های ورزشی، حسینیه‌ها و سایر محل‌های پیش بینی شده آماده استقبال از مسافران است.

شهردار اصفهان با تاکید بر اینکه المان‌های نصب شده در شهر حکایت از آمادگی مردم برای استقبال از مسافران نوروزی دارد، تصریح کرد: امسال فضای سبز شهر متفاوت‌تر از هر سال در شهر زیبای اصفهان جلوه‌گری می‌کند.

نوروزی تأکید کرد: باید بتوانیم با اخلاق نیکو و راهنمایی‌های درست، برای هدایت مسافران و روان‌سازی شهر فضایی ایجاد کنیم تا هرکسی به اصفهان آمد خاطره خوشی از این شهر داشته باشد.

وی با بیان اینکه برای استقبال از میهمانان نوروزی باید تمام امکانات بسیج شود، گفت: شهر در حین استقبال از مسافران، آماده خدمت‌گذاری به شهروندان نیز است و شهرداری با کمک و مشارکت شهروندان می‌تواند استقبال خوبی از میهمانان نوروزی داشته باشد.

شهردار اصفهان ادامه داد: بی‌شک دفتر خاطرات مردم، امسال در شهر اصفهان اوراق پرخاطره‌ای خواهد داشت و ما باید این اوراق را پررنگ‌تر کنیم؛ قطعاً برنامه‌ریزی، نظارت مستمر و دائمی مدیران شهری بر تمام ابعاد شهر، این آرزو و خواسته همگانی را تحقق خواهد بخشید.

کد خبر 370676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.