اجرای طرح آرامش بهاری در آقاعلی عباس(ع)

نطنز-رئیس هئیت امنای آستان مقدس آقاعلی عباس(ع) گفت: طرح آرامش بهاری همراه با مراسم تحویل سال نو در آستان مقدس آقا علی عباس(ع)بادرود برگزار می‌شود.

حسین سپهری در گفت وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد: مراسم تحویل سال نو همراه با قرائت دعای تحویل سال نو، قرائت زیارت آل یاسین، پخش بیانات نوروزی مقام معظم رهبری و سخنرانی در این آستان برگزار خواهد شد.

وی برپایی خیمه‌های معرفت را از دیگر برنامه‌های طرح آرامش بهاری برشمرد و تصریح کرد: در ایام نوروز تعدادی مُبلغ جهت مشاوره وقف و پاسخگویی به سوالات دینی و احکام و همچنین سرگرمی و مسابقه کودکان و نوجوانان در آستان مستقر هستند.

رییس هیئت امنای آستان مقدس ایام نوروز را ظرفیت عظیمی برای بهره برداری از فضا و امکانات بقاع متبرکه برای تبدیل شدن به قطب فرهنگی دانست و اضافه کرد: ارائه خدمات به مسافران، زائران و گردشگران، احیاء سنت های اصیل اسلامی همچون عید نوروز، تبلیغ و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی و ترویج سنت اصیل وقف، از جمله اهداف این طرح است.

به گزارش ایمنا؛ هر ساله بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم بخش بادرود و شهرهای اطراف زمان تحویل سال نو را در جوار آستان مقدس آقاعلی عباس و شاهزاده محمد (ع)سپری می کنند.

کد خبر 370666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.