۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۷
مظاهری: تیم‌مان با شخصیت شده

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: وقتی یک تیم روبه‌روی الغرافه کامبک می‌زند نشان می‌دهد شخصیت دارد و نشان داد تیم ما شخصیت دارد و به ذوب آهن گذشته برگشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رشید مظاهری بعد از پیروزی نیمش مقابل استقلال خوزستان در چارچوب هفته بیست و دوم مسابقات لیگ برتر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: استقلال خوزستان تیم خوبی بود و نیمه نخست روی چند  موقعیت می‌توانست دروازه ما را باز کند اما خدا را شکر هم خوش‌شانس بودیم و هم اینکه توانستیم بازی را مدیریت کردیم.

وی درخصوص بهتر شدن وضعیت تیم ذوب آهن، تصریح کرد: ما زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات را شروع کردیم که با کادر فنی جدید یک شادابی خاصی به تیم برگشت که اگر این روند را داشته باشیم می‌توانیم به رتبه پنجم یا ششم جدول برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه تیم‌مان شخصیت پیدا کرده، خاطر نشان کرد: وقتی یک تیم روبه‌روی الغرافه کامبک می‌زند نشان می‌دهد که شخصیت دارد و این به نظر من یک روحیه بود که نشان داد تیم ما شخصیت دارد و به ذوب آهن گذشته برگشته‌ایم.

مظاهری در خصوص دربی فوتبال اصفهان تأکید کرد: من نمی‌توانم در رابطه با این بازی پیش‌بینی کنم اما فکر می‌کنم حداقل این بازی امتیاز در اصفهان می‌ماند.

وی پاسخ به سوال خبرنگار ایمنا که آیا تیم سپاهان را اذیت می‌کنید؟ گفت: من همیشه با تمام توانم بازی می‌کنم  فرقی نمی‌کند که چه تیمی روبه‌روی ما باشد.

کد خبر 370648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.