منصوریان: اعتماد به جوانان یعنی اعتماد به بنزین سبز

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: دیگر نگران پشت سر نیستم و اعتماد به بازیکنان جوان، کمک زیادی به آینده تیم می‌کند. با وجود سرمایه‌های کلان در لیگ باید جوانان تیم رشد پیدا کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری، اظهار کرد: قبل از شروع بازی به بازیکنانم گفته بودم که بازی سخت‌تری نسبت به النصر داریم. تیم استقلال خوزستان رشد پلکانی خوبی داشته است و سخت می‌بازنند.

وی ادامه داد: نیه نخست بازی می‌توانستیم با نتیجه سه بر یک به نفع استقلال خوزستان به رختکن برویم، صدر جدول و پایین جدول تفاوت زیادی با هم ندارند. استقلال خوزستان زحمت زیادی کشیدند. نیمه نخست خوش شانس بودیم اما نیمه دوم با تلاش مضاعف بازیکنان بازی را بردیم.

منصوریان گفت: تفکرات من به حمایت باشگاه برمی‌گردد. دیگر نگران پشت سر نیستم و اعتماد به بازیکنان جوان، کمک زیادی به آینده تیم می‌کند. با وجود سرمایه‌های کلان در لیگ باید جوانان تیم رشد پیدا کند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن خاطرنشان کرد: به جوانان اعتماد کردیم و جز این راهی نداشتیم؛ اعتماد به جوان یعنی اعتماد به بنزین سبز؛ سه نفر از بهترین بازیکنانم را بیرون از زمین نگه داشتم. هر کسی که روی نیمکت این تیم در آینده بنشیند باید به همین روش پیش رود.

وی اضافه کرد:اعتقاد دارم باید به داوری احترام بگذاریم. فغانی کل بازی را خیلی خو مدیریت می‌کند و مایهه افتخار کشور است. در بازی های آسیایی، ۵۰، ۵۰ را به آن طرف دادند. ناظر گفت حرف از داور بزنی محرومت می‌کنم. کمیته داوران آسیایی، پشت داوران خودش است. ما خودمان از حاشیه خوشمان می‌آید؛ احترامی که فغانی در آسیا می‌بیند در ایران نمی‌بیند. باشگاه‌ها باید تنبیه‌های مالی را در برنامه‌های خود برای بازیکنان قرار دهند. داور وقتی تحت فشار قرار گیرد بازی از دستش خارج می‌شود. داورهایی که بازی های خارج از کشور را راحت سوت می‌زنند در ایران آن راحتی را ندارند.

منصوریان افزود: تمام فوتبالی ها باید چشم و گوششان را از فضای مجازی ببندند. باید خودمان را در این مورد کنترل کنیم.

کد خبر 370643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.