قنبری: هنوز شانس باقی مانده

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: چهار نفر از ۱۱ بازیکن اصلی را که در اختیار تیم ملی بودند امروز در بازی نداشتیم و بضاعت تیمم‌مان همین بود. جوانان شرایط خوبی برای ما فراهم می‌آورند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کریم قنبری، در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب آهن، اظهار کرد: هوا خیلی سرد بود و بازی سختی‌های خودش را داشت.

وی ضمن تبریک به باشگاه و تیم فوتبال ذوب آهن، ادامه داد: امیدوارم تیم ذوب آهن در ادامه مسیر در مسابقات لیگ برتر ایران و لیگ قهرمانان آسیا موفق باشد.

قنبری افزود: چهار نفر از ۱۱ بازیکن اصلی را که در اختیار تیم ملی بودند امروز در بازی نداشتیم و بضاعت تیمم‌مان همین بود. جوانان شرایط خوبی برای ما فراهم می‌آورند.

مربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: در نیمه نخست بازی سه موقعیت داشتیم و ذوب یک فرصت، ولی در نهایت ذوب توانست گل برتری را به ثمر رساند؛ در ادامه بازی هم ذوب بهتر بازی رو کنترل کرذ و برنده میدان شد.

وی با بیان اینکه ولی مبارزه را ادامه می‌دهیم، گفت: هرچند مبارزه نابرابری بین ما و بقیه تیم‌ها وجود دارد ولی ما ادامه می‌دهیم. با این بازی که در زمین انجام می‌دهیم هنوز شانس باقی مانده است.  سه هفته ایت که تیم در اختیار من است و تیم را کنترل می‌کنم؛ تا وقتی در تیم باشم با تمام وجود تلاش می‌کنم، به مدیران قول داده‌ام و سر قولم هستم.

کد خبر 370641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.