اهدای جوایز یک جشنواره موسیقی و دیدار اسپیلبرگ با نتفلیکس

دنیای فرهنگ و هنر همواره زمینه‌ساز رخدادهای جنجال‌آفرین و مهم در جهان است. شما می‌توانید هر یکشنبه خلاصه‌ای از مهمترین اتفاقات فرهنگی و هنری جهان را در ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، اهدای جوایز جشنواره موسیقی "iHeartRadio" و برگزاری جلسه اسپیلبرگ با مدیران نتفلیکس از تیترهای مهم فرهنگ و هنر این هفته جهان بودند. همچنین، در هفته گذشته تریلرهای جدیدی از فیلم‌های مورد انتظار سال ۲۰۱۹ منتشر شدند. در ادامه، مشروح جزئیات این رویدادها می‌آید:

اتهام کلاهبرداری به هنریشه‌های مشهور: بیش از چهل نفر از جمله فلیسیتی هافمن و لوری لافلین بازیگران سریال های محبوب تلویزیونی در آمریکا در ارتباط با یک طرح کلاهبرداری برای گرفتن پذیرش دانشگاهی متهم شده اند. همچنین نام دو ایرانی الاصل در میان متهمان دیده می شود. این توطئه ادعایی شامل کمک به دانش آموزان در امتحانات ورودی دانشگاه ها و گرفتن بورس جعلی ورزشی برای دانشجویان غیرورزشکار است.

بازگشت کارگردان دیزنی به پروژه "محافظان کهکشان": جیمز گان که ماه ژوئن از پروژه "محافظان کهکشهان ۳" اخراج شده بود، دوباره توسط کمپانی دیزنی دعوت به کار شد. اخراج جیمز گان که با حواشی بسیاری همراه بود، به همکاری این کارگردان با کمپانی برادران وارنر منجر شد، به این ترتیب جیمز گان به غیر از "محافظان کهکشان ۳" در ساخت "جوخه انتحار" جدید نیز نقش خواهد داشت.

اختتامیه جشنواره موسیقی "iHeartRadio": روز سه شنبه، مراسم اهدای جوایز جشنواره موسیقی "iHeartRadio" در تئاتر مایکروسافت در لس‌آنجلس برگزار و جایزه بهترین تور موسیقی سال به تیلور سوئیفت اهدا شد. جایزه نوآوری iHeartRadio به آلیشا کیز و جایزه خواننده سال نیز به آریانا گرانده رسید. همچنین دریک به عنوان بهترین موزیسین مرد سال انتخاب شد.

شکایت از عوامل مستند "ترک ناکجاآباد": با گذشت چند هفته از حواشی جنجال برانگیز پیرامون مستندی در رابطه با اتهامات آزار جنسی مایکل جکسون، سه گروه از طرفداران ابرخواننده فقید موسیقی پاپ در فرانسه به دلیل مخدوش شدن خاطره این خواننده از عوامل مستند "ترک ناکجاآیاد" شکایت کردند.

محکومیت حادثه تروریستی نیوزلند توسط هنرمندان در سراسر جهان: تعداد کثیری از هنرمندان مشهور سراسر جهان، در واکنش به حادثه تلخ کشتار مسلمانان در مسجدی در نیوزلند، این واقعه را محکوم کردند. آرنولد شوارتسینگر، جان لجند، مارک روفالو، کری واشینگتن، دبورا میسینگ، جو جوناس، برایان آدامز و راسل کرو از مشهورترین نام‌ها در میان این افراد بودند.

تقدیر از کارگردان "دامبو": قرار است همزمان با اکران فیلم "دامبو" در سینماهای جهان، از تیم برتن، کارگردان این فیلم، در ایتالیا تقدیر شود. او جایزه دیوید دی دوناتلو را دریافت خواهد کرد، که ارزشمندترین جایزه سینمایی کشور ایتالیا است. این جایزه در جریان شصت و چهارمین دوره مراسم اهدای جوایز دیوید دی دوناتلو به تیم برتن خواهد رسید.

تریلر فیلم "روزی روزگاری در هالیوود" فردا منتشر می‌شود: بنابر اعلام سایت ورایتی، پس از مدت‌ها انتظار، بالاخره تریلری از فیلم جدید و پرستاره کوئینتین تارانتینو منتشر خواهد شد. "روزی روزگاری در هالیوود" به دوران این سینما در دهه هفتاد میلادی می‌پردازد و بازیگران مطرحی چون برد پیت، لئوناردو دیکاپریو و مارگو رابی در آن ایفای نقش می‌کنند.

ملاقات اسپیلبرگ و نتفلیکس: پس از آنکه استیون اسپیلبرگ مخالفت خود را با واجد شرایط  دانستن آثار نتفلیکس برای رقابت در اسکار اعلام کرد، هفته گذشته او و تد ساراندوس، مدیرعامل نتفلکیس، با هم دیدار کردند و قرار است به توافقاتی دست یابند. اسپیلبرگ به عنوان یکی از اعضای هیئت مدیره آکادمی علوم و هنر سینمایی، یکی از بانفوذترین مخالفان حضور آثار نتفلیکس در رقابت‌های اسکار است.

تایید پایان داستان خانواده اسکای واکر در "جنگ ستارگان": اسکار آیزاک، بازیگر "جنگ ستارگان" گفته است که قسمت نهم این مجموعه فیلم پرطرفدار، پایانی است بر داستان اسکای واکر و بدین ترتیب، گمانه‌زنی‌های پیشین در رابطه با بسته شدن پرونده خانواده اسکای واکر در قسمت نهم، تایید شدند.

"فارست گامپ" هندی در راه است: عامرخان، بازیگر هندی که در فیلم "باج" نیز حضور داشت، اعلام کرده که در پروژه بعدی قرار است در اقتباسی از "فارست گامپ" نقش‌آفرینی کند. به‌نظر می‌رسد او نقش فارست را برعهده داشته باشد که در نسخه آمریکایی، تام هنکس  آن را بازی کرد. کمپانی عامر خان، امتیاز فیلم فارست گامپ را خریده و اقتباسی از آن در سال ۲۰۲۰ تحت عنوان "لال سینگ چادها" منتشر خواهد شد.

ایثن هاک در تلویزیون نقش‌آفرینی می‌کند: قرار است ایثن هاک در مجموعه کوتاه تلویزیونی “Good Lord Bird” که برای شبکه شوتایم در هشت قسمت و براساس کتابی نوشته جیمز مک براید ساخته می‌شود، ایفای نقش کند. در این فیلم که درباره مردی مخالف با برده‌داری در قرن نوزدهم است، ایثن هاک به عنوان همکار در نگارش فیلمنامه و تهیه‌کنندگی نیز نقش خواهد داشت.

کد خبر 370617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.