اصفهان باید در شیرجه هم قوی شود

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: اصفهان پیشرفت چشمگیری در شنا و واترپولو داشته است و امیدوارم در رشته شیرجه نیز از اصفهان قهرمانان خوبی برای کشور معرفی شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرید فتاحیان در مجمع انتخاباتی هیئت شنا، شیرجه و واترپلوی استان اصفهان که ظهر امروز در محل سرای ورزشکاران برگزار شد اظهار کرد: تغییرات خوبی در شنای اصفهان دیده می‌شود.

وی با اشاره به در اختیار گذاشتن استخر برای هیئت‌ها ادامه داد: در صورتی که روی فعالیت هیئت‌ها نظارت صورت گیرد در اختیار گذاشتن استخر برای هیئت‌ها مشکلی ندارد؛ خوب نیست یک هیئت شنا از اداره‌کل یک استان سانس دریافت کند و هیچ نظارتی بر روی فعالیت آن‌ها نباشد چرا که در برخی استان‌ها شاهد بوده‌ایم که این کار جنبه درآمدزایی پیدا کرده و رؤسای هیئت‌ها از رسالت خود خارج شده‌اند.

دبیر فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو با اشاره به اینکه برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور فرصتی برای ارزیابی عملکرد هیئت‌ها است گفت: امیدوارم سال آینده شاهد رقابت سنگینی در رشته شنا باشیم و شناگران اصفهان عملکرد خوبی از خود ثبت کنند.

فتاحیان با تأکید بر اینکه اصفهان قطب شنا بوده و در حال حاضر هم هست خاطرنشان کرد: روی کار آمدن نسل جدید در ورزش، نشانگر کار خوب تیمی است و همه باید با یکدیگر برای پیشرفت ورزش همکاری کنند؛ اصفهان پیشرفت چشمگیری در شنا و واترپولو داشته است و امیدوارم در رشته شیرجه نیز از اصفهان قهرمانان خوبی برای کشور معرفی شود.

کد خبر 370613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.