انهدام ۲۰۰ گروهک تروریستی در مرزهای کشور

گلپایگان- جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان گفت: در سه سال گذشته ۲۰۰ گروهک تروریستی در مرزهای کشور منهدم شدند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، سردار مجتبی فدا امروز(یکشنبه) در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان با بیان این‌که از صدر اسلام تاکنون مساجد محور سازماندهی مردم در جهت دفاع از دین اسلام بودند، اظهار کرد: جرقه پیروزی انقلاب از مساجد زده شد.

وی با بیان اینکه در دهه پنجم انقلاب قرار داریم و بیانیه دوم انقلاب باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد، گفت: در ۴۰ سال گذشته آمریکا برای براندازی نظام، تحریم‌ها و هجمه‌های گوناگونی را وارد کرده است، اما در رسیدن به اهداف خود ناکام ماندند.

 جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با اشاره به این‌که برخی از مشکلات اقتصادی در داخل کشور رفع شدنی است، افزود: برای تحقق مطالبات مردم و رفع مشکل اقتصادی باید از ظرفیت و امکانات داخلی استفاده شود تا از بحران سخت اقتصادی عبور کنیم.

وی با بیان اینکه مسئولان آمریکایی هفت تریلیون دلار هزینه‌ کردند تا امنیت پایدار ایران را خدشه دار کنند، تصریح کرد: مقامات ارشد کشور ما به صورت شفاف به عراق و سوریه سفر می‌کنند، اما ترامپ رییس جمهور آمریکا برای بازدید از پایگاه‌های نظامی آمریکایی‌ها در عراق به صورت شبانه و مخفیانه سفر می‌کند.

فدا با بیان این‌که در سه سال گذشته ۲۰۰ گروهک تروریستی در مرزهای کشور منهدم شدند، گفت: امروز ظرفیت موشکی ایران در دنیا حرفی برای گفتن دارد و به برکت خون شهدا و با مشارکت مردم در صحنه‌های سیاسی و البته با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، کشور در منطقه عزت و اقتدار پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم با اقتدار در سرنوشت کشور برای انتخاب نماینده مجلس، رییس جمهور و خبرگان رهبری دخالت دارند.

جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان با بیان اینکه بشارت‌ امام مبنی بر این‌که اسلام ابرقدرت‌ها را به خاک مزلت می‌نشاند تحقق پیدا کرده است، گفت: زمینه بیرون راندن آمریکایی‌ها از منطقه خاورمیانه فراهم شده چراکه اختلاف بین مسئولان آمریکایی و استقلال خواهی در بین ایالات‌های مختلف آمریکا اوج گرفته است.

وی گرایش مردم اروپا، آمریکا و آفریقا به اسلام را نشأت گرفته از فرهنگ ایران اسلامی و هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز جبهه مقاومت و استکبار ستیزی به بالندگی رسیده است.

فدا با بیان این‌که شجره طیبه بسیج با هدف مقابله با موانع و چالش‌های نظام و انقلاب تشکیل شده است، افزود: طرح‌ اعتلای بسیج با عنوان شهید محسن حججی، بهنام محمدی و دکتر رهنمون و محرومیت زدایی با هدف خدمت به جامعه تشکیل شده است.

به گزارش ایمنا، در پایان مراسم از خدمات دو ساله سرهنگ محمود فروزاد قدردانی و سرهنگ دوم کریم اکبری به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان معرفی شد.

کد خبر 370610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.