همه ظرفیت‌های اصفهان به گردشگران معرفی شود

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی اصفهان گفت: بازگشایی زاینده‌رود ظرفیت تازه‌ای فراهم می‌کند که باعث افزایش حضور مسافران نوروزی در اصفهان می‌شود که لازم است ظرفیت‌های دیگر شهر را به آنان بشناسانیم تا اگر رودخانه را از دست دادیم این ظرفیت‌ها باعث جذب گردشگر شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی، پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه اصفهان شهری است که کمک‌های دولتی پایینی را دریافت کرده، اظهار کرد: نطق‌ها و تذکرهایی که در سال گذشته در صحن شورا مطرح شد ممکن است باعث رنجش خاطر برخی شده باشد اما در جهت بهبود شرایط موجود بوده و مشکل شخصی با هیچ‌کسی سبب آن نشده است.

وی افزود: بازگشایی زاینده‌رود ظرفیت تازه‌ای فراهم می‌کند که باعث افزایش حضور مسافران نوروزی در اصفهان می‌شود که لازم است ظرفیت‌های دیگر  شهر را به آنان بشناسانیم تا اگر رودخانه را از دست دادیم این ظرفیت‌ها باعث جذب گردشگر شود.

رییس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی اصفهان تصریح کرد: با وجود تمام اقدامات شهرداری، همچنان سند بالادستی ایستگاه مترو و برنامه راهبردی زیباسازی شهر که طرح‌های مدنظر شورای شهر بودند باید مورد توجه قرار گیرد.

فضای جهان‌نما مورد استفاده قرار گیرد

علیرضا نصر اصفهانی، نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه اگر برخی امکانات در اختیار بخش خصوص بود شایسته‌تر از وضعیت کنونی از آن استفاده می‌کردند اظهار کرد: انتظار می‌رود در سال آینده شهرداری اصفهان نسبت به استفاده بهینه‌تر و مطلوب‌تر منابع و امکانات شهر اهتمام بیشتری ورزیده و از فضاهای بدون استفاده شهر مانند جهان نما به بهترین شکل بهره‌برداری کند.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه‌های شهرداری با فضای باز و سرپوشیده‌ای که دارد باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، افزود: ایستگاه‌های قطار شهری که با پول مردم ساخته شده امکان آن را دارد که بخشی از آن را تجاری سازی کرده تا مورد استفاده بهینه قرار گیرد.

فضاهای اجتماعی اصفهان احیا شود

همچنین نصیر ملت، رییس کمیسیون حقوقی، اقتصادی و گردشگری شورای اسلامی شهر اصفهان در جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: مدیریت شهری باید شرایطی فراهم کند که بخشی از مشکلات اقتصادی را که ناشی از عوامل مختلف است کاهش داده و با برنامه ریزی و همت ویژه در سال ۹۸ با احیای فضاهای اجتماعی مطلوب میزان امید را در بین شهروندان افزایش دهد.

کد خبر 370603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.