محورهای غرب لغزنده است

جانشین پلیس راه استان اصفهان با تاکید بر اینکه استفاده از زنجیر چزخ برای تردد در مناطق کوهستانی و محورهای منتهی به چادگان الزامی است، گفت: باید توجه داشت که به دلیل برودت هوا این محورها دچار یخ زدگی شده و لغزنده است.

سرهنگ اصغر زارع در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در  خصوص آخرین وضعیت جاده‌های استان اصفهان با توجه به بارش‌ برف و باران اظهار کرد: در حال حاضر در محورهای الیگودرز به دامنه، دامنه - چادگان و دامنه - خوانسار بارش برف گزارش شده است.

وی افزود: همچنین بر اساس گزارش‌های موجود در حال حاضر در محورهای شهرضا – آباده، دلیجان – میمه و گردنه ملا احمد  بارش باران گزارش شده است.

جانشین پلیس راه استان اصفهان با  تاکید بر اینکه استفاده از زنجیر چزخ برای تردد در مناطق کوهستانی و محورهای منتهی به چادگان الزامی است افزود: باید توجه داشت که به دلیل برودت هوا این محورها دچار یخ زدگی شده و لغزنده است.

وی تصریح کرد: با توجه به پیش بینی‌ها بارش‌ها تا پایان امشب ادامه دارد و رعایت نکات ایمنی از سوی رانندگان امری ضروری است.

سرهنگ زارع ادامه داد: تا کنون تصادف خاصی در محورهای استان اصفهان گزارش نشده است و تنها چند مورد گزارش واژگونی خودرو اعلام شده است.

کد خبر 370601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.