بارش‌ها تا فردا ادامه دارد/ کاهش ۵ درجه‌ای دما

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: بارش باران و برف در اکثر مناطق استان اصفهان تا فردا ادامه خواهد داشت.

حجت‌الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی دو روز آینده اظهار کرد: بررسی این نقشه‌ها بیانگر حاکمیت جو ناپایدار طی امروز و فردا در اکثر نقاط استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس برای آسمان اکثر نقاط استان اصفهان نیمه ابری، بارش برف و باران و در بعد از ظهر وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه بعد از ظهر فردا با خروج سامانه بارشی از آسمان استان شاهد وزش باد نسبتاً شدید خواهیم بود تصریح کرد: بارش‌ها نیز تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

وی در خصوص بارش‌های استان تا ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه امروز نیز گفت: در این بازه زمانی فریدونشهر با ۴.۸ میلی‌متر بارش و ۱۰ سانتی‌متر برف و سمیرم با ۵.۹ میلی‌متر بارش و پنج سانتی‌متر برف بیشترین بارش را گزارش کرده‌اند.

علی عسگریان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده میانگین دمای هوای استان اصفهان بین سه تا پنج درجه سانتی‌گراد کاهش می‌یابد ادامه داد: دمای هوای اصفهان در این بازه زمانی در سردترین و گرم‌ترین ساعات بین یک و ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر در نوسان است.

وی گفت: طی ۲۴ ساعت آینده بویین میان دشت با دمای هوای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر سردترین و  خور و بیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 370597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.