محمودی شاه نشین: روزهای سیاه اقتصادی در ایران تمام خواهد شد

نماینده اصلاح طلب مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس گفت: سلسله اتفاقات بدی در سال ۹۷ در کشور رخ داد که مهم ترین آنها افزایش نرخ ارز به خصوص دلار بود و باعث شد تا تغییرات بنیادی در نحوه زندگی مردم به وجود بیاید.

محمد محمودی شاه‌نشین در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عهد شکنی ایالات متحده در برجام یکی از بدترین اتفاقات سیاسی سال ۹۷ بود اظهار کرد: تبعات حاصل از خروج آمریکا از برجام، دامان مردم ایران را گرفت و موجب فشار اقتصادی بر کشور شد و این مسئله یکی از بدترین اتفاقات سیاسی سال محسوب می شود.

وی افزود: سوء استفاده عده ای از دشمنان داخلی از وضعیت اقتصادی موجود و ایجاد مشکلات برای مردم و سیاه نمایی برخی در فعالیت‌های دولت نیز از بدترین اتفاقات سیاسی بودند که در سال ۹۷ برای ایران رخ داد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: دستیابی به فناوری ساخت موشک های مختلف در زمینه دفاعی یکی از اتفاقات مثبت در سالی که گذشت محسوب می شود و موفقیت های علمی کشور در این سال نیز از اتفاقات خوشایند بود.

محمودی با اشاره به اینکه تصمیم در باره لوایح چهارگانه FATF توسط مجمع تشخیص مصلحت نظام در سال ۹۸ یکی از مهمترین اتفاقات سیاسی این سال است تصریح کرد: امیدواریم که مجمع تشخیص مصلحت نظام در این فرصت چهار ماهه بهترین تصمیم را درباره این لوایح بگیرد و همه مسئولان کشور باید تابع تصمیم این نهاد باشند.

وزرات خارجه در سال ۹۸  تلاش خود را دو برابر کند

وی ادامه داد: بعید است که اتفاق خاصی در زمینه سیاست خارجی ایران در سال ۹۸ بیفتد. سال ۹۸ سالی است که ایجاد ارتباطات با کشور هایی که با آنها تبادلات اقتصادی داریم مهم می شود و مجموعه فعال وزارت خارجه در این سال باید دو برابر برای ارتقای سطح زندگی مردم تلاش کند.

این نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روزهای سیاه اقتصادی در ایران نیز تمام خواهد شد و آینده اقتصادی کشور در سال ۹۸ درخشان خواهد بود و بی شک ملت ایران با پایداری و استقامت از پس مشکلات احتمالی در نیمه اول سال آینده نیز برخواهد آمد.

کد خبر 370596

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.