اقدامات ویژه پایانه‌های مسافربری اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان گفت: این سازمان برای استقبال از مسافران نوروزی و همچنین بدرقه آنان اقداماتی ویژه در پایانه های پنج گانه شهر انجام داده است.

عباس محبوبی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: اقدامات سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان برای نوروز ۹۸ شامل زیباسازی پایانه‌ها، توسعه خدمات، نصب آبنماهای مختلف، توسعه فضای سبز، گل‌کاری، نورپردازی درختان و اجرای پروژه‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی است تا مسافران با خاطره خوشی شهر گنبدهای فیروزه‌ای را ترک کنند.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از ۵۰ هزار نفر به پایانه‌های شهر مراجعه می‌کنند، افزود: در ایام عید میزان مراجعات به بیش از ۶۰ هزار مسافر افزایش می‌یابد، بنابراین می‌طلبد که خدمات در خور شأن پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در جهت توسعه گردشگری در اصفهان به مسافران ارائه شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان ادامه داد: در ایام سال فعالیت پایانه‌های پنج‌گانه از ساعت چهار تا دو بامداد است که از تاریخ ۲۵ اسفندماه ۹۷ لغایت ۱۵ فروردین سال آینده با توجه به افزایش رفت و آمد مسافران به صورت شبانه‌روزی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: نوروز امسال اقدامات فرهنگی از جمله برگزاری مشاوره‌های مذهبی، برپایی نماز جماعت در سطح پایانه‌های مسافربری کاوه و صفه، نمایش های خیابانی و اقدامات دیگر در سطح پایانه‌های شهر انجام خواهد شد.

محبوبی تاکید کرد: در ایام نوروز استقرار نیروهای مددکاری و مشاوره، استقرار مامور بهداشت برای کنترل مواد غذایی غرفات و رستوران‌ها، نیروهای تعزیرات حکومتی جهت کنترل قیمت غرفات و استقرار نیروهای انتظامی برای برقراری امنیت بیشتر در محیط پایانه‌های مسافربری را شاهد خواهیم بود.

وی یادآور شد: پایانه مسافربری کاوه به ۱۲۰ نقطه کشور، پایانه مسافربری صفه به ۶۰ نقطه کشور و پایانه‌های زاینده‌رود و جی به استان‌های شرق و غرب شهر اصفهان خدمات‌رسانی می‌کند.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان اظهارکرد: از دیگر خدماتی که سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان به مسافران و شهروندان ارائه می‌کند، فعال بودن مرکز معاینه فنی در پایانه جی است که در ایام نوروز همه روزه به جزء روز اول و سیزدهم فروردین از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ آماده خدمت رسانی است.

وی با بیان اینکه مسافران و شهروندان می توانند برای خرید بلیط به صورت غیر حضوری و از طریق سایت سازمان به آدرس  www.isfahan.ir/payanehha اقدام کنند، افزود: همچنین شهروندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات مورد نیاز خود با تلفن‌های پایانه‌های پنج گانه تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

کد خبر 370591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.