سرمایه‌گذاران به سمت اصفهان آمده‌اند/ هر چیزی را با نگاه سیاسی معنا نکنیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با وجود شرایط بی‌ثباتی اقتصادی، سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ۲۱ پروژه مشارکتی جدید را تعریف کرده که در مجموع ارزش آن‌ها بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی مزروعی پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در ابتدای دوره پنجم شورای شهر، رقیب و رفیق معتقد بودند شهرداری قفل شده است اظهار کرد: پس از گذشت یک سال از تغییرات مدیریتی که البته می‌توانست با سرعت بیشتری دنبال شود شاهد بهبود قابل توجه شرایط مدیریت شهری بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه معضلات و پروژه‌های به ارث رسیده زیادی از دوره‌های گذشته روی زمین مانده بود که اکنون به سرعت کار خود را طی می‌کند افزود: دوره‌های قبلی چه گلی به سر شهر زدند که ما نزدیم؟ نباید هر چیزی را با نگاه سیاسی خود معنا کنیم، همانگونه که شورای شهر حاضر نیز معترض اقدامات پیشینیان نبوده‌ است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: شهرداری در برخی پرونده‌ها دچار مشکل‌های حقوقی بود که همین امر سبب مهاجرت سرمایه‌گذاران و بدون استفاده ماندن سرمایه‌های درون شهر اصفهان می‌شد اما اکنون انصباط مالی بیش از دوره‌های قبل است.

وی خاطرنشان کرد: اکنون درصد تحقق بودجه به میزان قابل توجهی رسیده، پروژه‌های عمرانی در حال تکمیل شدن است و مباحث فرهنگی پرحجم‌تر و عمیق‌تر پیگیری می‌شود.

مزروعی با اشاره به اینکه اقدامات مدیریتی شهرام رییسی، مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری اصفهان باعث شده سرمایه گذاران به سمت اصفهان آمده و انضباط بهتری بر این سازمان حاکم شود توضیح داد: این سازمان با وجود شرایط بی ثباتی اقتصاد کنونی، ۲۱ پروژه مشارکتی جدید را تعریف کرده که در مجموع ارزش این پروژه‌ها بین ۴۵۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان است.

کد خبر 370583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.