۸۰ درصد بودجه سال ۹۷ شهرداری اصفهان محقق شد

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: بر اساس گزارش‌هایی که به شورا ابلاغ شده بیش از ۸۰ درصد بودجه امسال محقق شده که این نتیجه تلاش شبانه روزی مدیران شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا نصر اصفهانی در نطق پیش از دستور هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، سال ۹۷ را سالی سخت برای شهرداری معرفی و اظهار کرد: براساس گزارش‌هایی که به شورا ابلاغ شده بیش از ۸۰ درصد بودجه امسال محقق شده که نتیجه تلاش شبانه روزی مدیران شهرداری است.

وی با بیان اینکه امیدوارم تجاربی که در سال گذشته به دست آمده راهی که باید در سال‌های پیش‌رو بگذرانیم را هموارتر کند، اظهار امیدواری کرد: در روزهای باقی مانده سال شاهد اتفاقات خوبی در شهرداری و مناطق شهری باشیم تا تحقق بودجه در پایان سال جدید از ۸۵ درصد نیز عبور کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه لازم است برنامه‌ریزی شهرداری به صورتی باشد که تمام کسانی که مطالباتی دارند با رضایت قلبی و خشنودی به استقبال عید بروند، تصریح کرد: علاوه بر اقداماتی که در هفته درختکاری و مراسم تجلیل از فرزندان کارکنان از سوی شهرداری اصفهان انجام شد، از شهرداری به‌خاطر توجه به نطق‌ها و تذکرات اعضای شورای شهر برای رسیدگی به وضعیت رفاهی کارکنان شهرداری تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه اصفهان همواره در میزبانی از مهمانان نوروزی پیشتاز بوده است، ادامه داد: قطعاً با جاری شدن زاینده‌رود تعداد مهمانان نوروزی اصفهان افزایش خواهد یافت بنابراین امیدوارم میزبان شایسته‌ای برای مسافرانی که در این ایام به اصفهان می‌آیند، باشیم.

نصر با بیان اینکه در ایام نوروز مترو فعال بوده و در شرکت اتوبوسرانی و تاکسیرانی برای رفاه حال مسافران اقدامات لازم پیش‌بینی شده، اضافه کرد: ستاد نوروزی برنامه‌های مناسبی را برای این ایام در نظر گرفته و لازم است در کنار آن نسبت به مدیریت و نظم‌دهی مسافران تلاش خود را به‌کار گیرد.

وی با بیان اینکه محمدرضا صفدریان، کارمند سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان و ملی پوش یخ‌نوردی که به همراه هم‌گروهی‌های خود به مقام نایب قهرمانی جهان دست یافتند باید از سوی شهرداری اصفهان مورد تجلیل قرار گیرد، خاطرنشان کرد: موفقیت‌های اخیر دو تیم فوتبال اصفهان نیز قابل تقدیر است؛ سپاهان عزم خود را برای قهرمانی در دو جامی که پیش‌رو دارد به‌کار گرفته تا در ادامه قهرمانی دوره‌های پیشین خود بار دیگر افتخار آفرینی کند و ذوب‌آهن نیز در آسیا روند روبه‌رشدی را تجربه می‌کند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: از همراهی یک سال گذشته اصحاب رسانه که در انعکاس اخبار تلاش کردند و توانستند از بروز هرگونه تنش جلوگیری کنند، تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: لازم است سازمان زیباسازی در روزهای پایانی سال درخصوص رفع موارد بدمنظری میدان امام حسین (ع) که از مراکز اصلی شهر است اقدامات لازم را اتخاذ کند.

کد خبر 370560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.