نصب کارت‌پستال‌های نوروزی در منطقه یک

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از نصب چهار کارت پستال نوروزی در نقاط مختلف این منطقه خبر داد و گفت: این کارت پستال‌ها در چهارراه هفتم محرم، میدان شهدا ابتدای چهارباغ پایین، پل شیری (مادی نیاصرم) و پل آذر نصب شده است.

مهین شکرانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: کارت پستال نوروزی که از سوی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان ساخته شده محتوی جملاتی زیبا از جمله کارت پستال طرح گُل با متن «گُل بگید، گُل بشنوید»، طرح یا علی(ع) با متن «راه علی راهتون، دست علی یارتون» است.

وی افزود: با نزدیک شدن به ایام آغاز سال جدید برای زیباشدن شهر، سفره هفت سین در بخش‌های مختلف منطقه از جمله چهارراه وفایی، پل مارنان، پل فلزی و سی و سه پل نصب شده است.

مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان با بیان اینکه روز ۲۸ اسفندماه سال جاری گردهمایی باشکوهی به مناسبت میلاد حضرت علی(ع) در میدان امام حسین(ع) رو به روی شهرداری مرکزی برگزار خواهد شد تصریح کرد: در این جشن گروه سرود ۴۰ نفره کُر سرود ملی را اجرا می‌کنند.

وی ادامه داد: المان‌های نوری در میدان شهدا ابتدای چهارباغ و یک تونل نوری به صورت مکعب در خیابان چهارباغ حدفاصل چهارراه تختی تا میدان امام حسین(ع) نصب شده است.

شکرانی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی منطقه یک اظهارکرد: روزهای هفتم، هشتم و نهم فروردین ۹۸ جشن «شبی با صائب» در کنار آرامگاه این شاعر کثیرالشعر از ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و میزبان شهروندان و میهمانان نوروزی خواهیم بود.

وی اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه صنایع دستی با حضور هنرمندان، اجرای موسیقی سنتی زنده و اجرای تئاترهایی به صورت پرفورمنس از برنامه‌های جانبی جشن «شبی با صائب» خواهد بود.

کد خبر 370557

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.