از انفجار در نازی‌آباد تا درگیری مسلحانه در بهبهان

توصیه‌های پلیس بین‌الملل به مسافران خارحی در ایام نوروز، انفجار در نازی‌آباد تهران، درگیری مسلحانه در بهبهان، دستگیری متهمان پرونده مشروبات الکلی و نرخ دیه در ماه‌های حرام مهپترین خبرهای بسته اجتماعی امشب است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار هادی شیرزاد رییس پلیس بین‌الملل ناجا در آستانه عید نوروز به کسانی که در این ایام قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند، توصیه کرد: در طول سفر شماره تلفن سفارت جمهوری اسلامی ایران در کشور مقصد، محل اقامت، مشخصات سرپرست گروه و همسفران خود را به همراه داشته باشند

وی افزود: هموطنان در طول سفر، از کلیه صفحات گذرنامه و روادید، دو نسخه کپی و در محل اقامت خود نگهداری و یک نسخه نیز با خود به‌ همراه داشته باشند تا در صورت سرقت و مفقود شدن گذرنامه، از آن استفاده کنند.

شیرزاد با بیان اینکه هموطنان در طول سفر از قبول هر گونه بسته یا چمدان برای جابجایی یا انتقال آن از سوی افراد ناشناس خودداری کنند، تصریح کرد: این افراد با حربه اضافه‌ بار و... سعی می‌کنند به هر شکل ممکن برای انتقال بار خود به داخل کشور یا برعکس اقدام کنند؛ ممکن است در «بار» پیشنهادی برای انتقال، کالای ممنوع یا قاچاق وجود داشته باشد که این امر می‌تواند برای آنها عواقب جبران‌ناپذیری را به همراه داشته باشد

تهران؛ انفجار بساط یک ترقه فروش

بساط یک فرد دستفروش که در کنار خیابان نازی آباد تهران در حال فروش مواد محترقه بود، به یکباره و به علت نامشخص دچار انفجار شده و پرتاب اقطعات این مواد محترقه به محیط باعث خسارات مالی به چند مغازه اطراف شد.

این حادثه تلفات جانی نداشته و محل پس از پایان عملیات اطفای حریق به عوامل انتظامی تحویل داده شد.

مشهد؛ یک کشته و هشت مصدوم در تصادف زنجیره‌ای

تصادف زنجیره‌ای تریلی با اتوبوس، عابر و چند خودرو سواری در بزرگراه کلانتری مشهد حد فاصل میدان حافظ تا انقلاب، یک کشته و هشت مصدوم بر جای گذاشت.

عابر این تصادف به علت شدت جراحات در دم فوت کرد؛ دو نفر از مصدومان این حادثه از اتوبوس، دو نفر از دستگاه نیسان و چهار نفر دیگر مصدومان از خودروهای سواری بودند.

تبریز؛ کشف یک تریلر حنای تقلبی

درپی بازرسی از دو واحد مسکونی در یکی از محلات تبریز که فعالیت غیرقانونی تولید رنگ موی تقلبی انجام داده و با ترکیب رنگ اصلی با مواد تقلبی دیگر، آن‌ها را بسته بندی و روانه بازار می‌کردند، یک نفر توسط ماموران تعزیرات آذربایجان شرقی دستگیر شد.

در این کارگاه علاوه بر تولید مواد تقلبی، تعداد زیادی نیز کالای قاچاق از جمله نوشابه‌های انرژی زا، کنسرو آناناس و تله موش‌های خارجی وجود داشت که تمامی کالاها کشف و ضبط شد.

بهبهان؛ سه کشته و دو زخمی در درگیری مسلحانه

در یک درگیری مسلحانه در یکی از روستاهای بهبهان که به دلیل اختلافات ملکی رخ داده بود، سه نفر کشته و دو نفر مجروح شدند.

به گفته فرماندار بهبهان، در حال حاضر در پی نشست با بزرگان این دو طایفه و مستقر شدن نیروهای انتظامی در منطقه امنیت و آرامش برقرار است.

چند خبر کوتاه

فرمانده انتظامی استان کردستان: درخصوص پرونده مشروبات الکلی فاسد در شهرستان بانه یک باند از استان‌های همجوار شمالی استان وارد کننده بود که اعضای آن دستگیر شدند.

رییس سازمان داوطلبان هلال احمر: ۱۰ میلیارد تومان به سازمان داوطلبان هلال احمر برای کمک به حوزه دارویی اختصاص یافت.

وزیر کشور: نیروی انتظامی به متخلفان رانندگی رحم نکند.

رییس سازمان زندان‌ها: تا پایان روز ۲۴ اسفند، ۹۲هزار و پانصد نفر مشمول بخشنامه عفو گسترده زندانیان شدند.

دادستان تهران: نرخ دیه انسان ۲۷۰ تا ۳۶۰ میلیون تومان در ماه‌های حرام است.

مرکز آمار: بیشترین مهاجران تهران از استان البرز می‌آیند.

وزیر بهداشت: افزایش قیمت دارو به جز افزایش سنواتی که هر سال داشتیم در سال آینده نخواهیم داشت.

جلسه دوم رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده موسسه البرز ایرانیان در دادگاه انقلاب آغاز شد.

دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش: مجلس برای افزایش حقوق معلمان کاری کند

فرمانده انتظامی خوزستان: خبر ربوده شدن دختر ۱۷ ساله در فضای مجازی صحت ندارد.

کد خبر 370546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.