افزایش ۱۰ درصدی پرونده کالای قاچاق در نطنز

نطنز- فرمانده انتظامی نطنز گفت: در سال جاری در سطح شهرستان با افزایش ۱۰ درصدی پرونده‌های کالای قاچاق داشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز، سرهنگ مرتضی هادیان در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم آگاه سازی مردم از آسیب‌های فضای مجازی و کلاهبرداری‌های جدید توسط سارقان اظهار کرد: متاسفانه جرائم مربوط به رمز عابر بانک‌ها و برداشت از حساب‌ها ۳۰ درصد افزایش داشته است و در مجموع نزدیک به هفت درصد پرونده‌ها مربوط به کلاهبرداری است.

وی گفت: در سه ماهه پایانی سال ۹۷ افزایش ۱۳ درصدی کشف سرقت در شهرستان نطنز را شاهد بوده‌ایم.

فرمانده انتظامی نطنز با اشاره به پرونده‌های مواد مخدر گفت: امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تشکیل پرونده‌های مربوط به مواد مخدر ۸۹ درصد افزایش داشته البته افزایش ۱۹ درصدی دستگیری‌ها در جرائم مرتبط با مواد مخدر داشته‌ایم.

وی در خصوص جرایمی همچون نزاع و درگیری‌هایی که در سطح معابر عمومی رخ می دهد، افزود: خوشبختانه امسال پرونده‌های درگیری و نزاع به ویژه پرونده‌های نزاع دسته جمعی هشت درصد کاهش داشته است.

فرمانده انتظامی نطنز گفت: در حوزه راهنمایی و رانندگی درون شهری ۶۷ درصد کاهش تصادفات فوتی را نسبت به سال گذشته داشته‌ایم و همچنین تصادفات جرحی در حوزه درون شهری ۲۰ درصدی کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: در سال ۹۷ با افزایش۱۰ درصدی پرونده‌های کالای قاچاق مواجه بودیم که نسبت به سال گذشته ۴۲۴ درصد افزایش کشف کالای قاچاق را نشان می‌دهد.

کد خبر 370543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.