جمع آوری معتادان متهاجر در نوروز ۹۸

بویین میاندشت- فرمانده انتظامی بویین میاندشت گفت: سال گذشته ۸۵ درصد سرقت‌ها در شهرستان کشف شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، علیرضا طاهری امروز (شنبه) در جلسه شورای اداری شهرستان با اشاره به این‌که شعار نوروزی پلیس در سال ۹۸ "نشاط بهاری، نظم و قانون مداری" است، اظهار کرد: در سال ۹۷ با تلاش شورای تأمین شاهد ارتقای امنیت در شهرستان بودیم.

وی گفت: در ایام نوروز ۹۸  در زمینه ارتقای امنیت و جلوگیری از وقوع جرم و سرقت از اماکن عمومی و منازل مردم گشت‌های نامحسوس پلیس انتظامی شهرستان دوچندان خواهد شد.

فرمانده انتظامی بویین میاندشت با بیان این‌که به دلیل مشکلات اقتصادی امکان افزایش سرقت پیش بینی شده است، اما با تمام توان در راستای ایجاد فضای مطلوب در شهرستان تلاش مستمر انجام می‌شود تا در بین مردم یأس و ناامیدی ایجاد نشود، افزود: اگر مشکلات اقتصادی برطرف شود فقر از جامعه رخت برمی‌بندد و در نتیجه کاهش سرقت را به دنبال دارد.

وی با بیان این‌که مصوبه استقرار کیوسک های ایست و بازرسی در شورای امنیت کشور به تصویب رسید که برگ زرینی برای کاهش جرائم مختلف است، افزود: پس از این مصوبه در شهرستان برای استقرار ایست و بازرسی جلسه تشکیل و وظایفی برای ادارت برای همکاری در این زمینه تعیین شده است که باید انجام دهند.

طاهری گفت: در ایام نوروز به دلیل افزایش تردد خودروهای عبوری از مسیر بویین میاندشت به سمت خرم آباد و اهواز باید مکان های اسکان مسافران نوروزی برای استراحت مشخص شود تا شاهد سرگردانی مسافران نباشیم.

وی با اشاره به این‌که برای جلوگیری از سرقت منازل معتادین متهاجر در ایام نوروز در شهرستان جمع آوری و به کمپ ارجاع داده می‌شوند، افزود: ادارات فاقد نگهبان برای جلوگیری از سرقت نسبت به نصب دوربین اقدام کنند، از سوی دهیاری‌ها پایش تصویری در ورودی‌ یا خروجی روستاها نصب شود تا سارقین سریع‌تر دستگیر شوند.

 فرمانده انتظامی بویین میاندشت با اشاره به این‌که با پیشرفت فنآوری و تکنولوژی سارقان سریع تر به دام پلیس گرفتار می‌شوند، گفت: سال گذشته ۸۵ درصد سرقت‌ها در شهرستان کشف شده است.

وی تأکید کرد: آموزش همگانی به دانش آموزان و کارمندان از آسیب‌های اجتماعی در خانواده‌ها جلوگیری می‌کند.

کد خبر 370535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.