من خویش را به بلوط پیر اصالت گره زده ام

معشوقه همیشه انگار جلوتر از تو ایستاده، انگار باتجربه‌تر و پخته‌تر و راه بلدتره .توی سنمون هم تو چند ماه زودتر از من سی سالگی را تجربه می کنی و میتونی چند ماه دیگه دست من را هم بگیری و ببری تو دنیای سی سالگی.

بابک جهانبخش ،خواننده پرطرفدار کشورمان،  با پست کردن این عکس در صفحه شخصی خود اینگونه آورده است :

من خویش را به بلوط پیر اصالت گره زده ام

تاریخ را با تمام لحظه هایش خوانده ام

اما هیچ وقت ایام را از یاد نبرده ام

چرا که درخت بی ریشه هیمه ای بیش نیست

حسین پناهی

امیر کاظمی که با بازی در مجموعه لیسانسه ها به شهرت رسید، با قرار دادن این عکس تولد همسرش را در اینستاگرامش تبریک گفته است :

عشق کلا اینجوریه، یعنی برای من که اینجور بوده.

 معشوقه همیشه انگار جلوتر از تو ایستاده،  انگار باتجربه‌تر و پخته‌تر و راه بلدتره .توی سنمون هم تو چند ماه زودتر از من سی سالگی را تجربه می کنی و میتونی چند ماه دیگه دست من را هم بگیری و ببری تو دنیای سی سالگی .

تولدت مبارک ماه جان زندگی

نیما رئیسی، بازیگر تلویزیون و تئاتر ،بعد از برگزاری کنسرت موفق خود در اوایل اسفندماه، حالا با انتشار عکس هایی از این کنسرت  در اینستاگرامش آورده است:

در تب و تاب آخرین گام‌های این سال،  علی شدیم به یاد و خاطره شیرین ترین دوران تاب و طرب و ترانه . . . سفر به دوران عاشقانه گی،  سفری خاطره انگیز از تهران به طهران . ترانه هایی به صداقت زمزمه های مادر و به شرافت عاشقانه های پدر

 وقتی آفتاب هنوز به وقت طهران طلوع می‌کرد . خاطره ساز خاطراتتان شدیم به یاد عاشقانه تریم شبهای وحدت .

سپاس از دوستان بزرگوارم که مثل همیشه یار و یاورم بودن و منو تنها نذاشتن.

بعد از آن که احسان علیخانی جایزه اش از جشنواره جام جم را به رضا رویگری تقدیم کرد، این بازیگر در صفحه اینستاگرام خود آورده است:

سلام به همه طرفدار ها و مردم خوب کشورم. می خوام بدونین کسی بی دلیل بزرگ نمیشه، باید بزرگی کنه و قلب بزرگی داشته باشه .احسان جان عزیزم چقدر برام ارزشمند هست هدیه تو و کار بزرگ تو .بعد از ۵۷ سال خدمت به سینما ،تلویزیون ،موسیقی ،تئاتر که با تمام عشقم ،همه عمرم را براش صرف کردم ،بعد از هدیه مردم به من که با عشق و احترام آنها ثروتمندترینم ،تو قشنگترین عیدی را به من دادی .با همه ی وجودم خوشحال شدم و درس بزرگی به کسانی که حتی نخواستند صدای تو را بشنوند و حرکت تو را ببینند دادی .مطمئنم مردم فهیم ما ناظر همه چیز هستند . امیدوارم هر لحظه زندگی ات از ته دل خوشحال باشی و موفقیت همواره در کنار برنامه‌های جذاب تو باشد.

محسن تنابنده در اعتراض به نحوه برگزاری جشنواره جام جم در صفحه اینستاگرامش اینگونه نوشته است :

جشنواره جام جم عین مجلس ختمه. جایزه شم خرما ، هر کی از در میاد بیرون یکی دستشه.

آقا جمع و جور کنید این جام جم رو . بذارین جایزه‌اش ارزش پیدا کنه. تنها کسی که از جشنواره جایزه نگرفت صندلی کنار دستی آقای رویگری بود اونم به این خاطر که تا آخر مراسم خالی موند. البته به منم از ماحصل این ستاره مربع فلان عدد یه خرمای لهیده رسید ، فاتحه.

کد خبر 370529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.