امیدواریم دولت معوقه شهرداری‌ها را پرداخت کند

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان گفت: این دفتر با نگاه کارشناسی علمی و با هدف تأمین درآمد پایدار به سمت جذب گردشگر برای ایجاد تحول اقتصادی پیش رفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اصغر ذاکری هرندی ظهر امروز شنبه- ۲۵ اسفند ۹۷ -در گردهمایی شهرداران استان اصفهان گفت: تاکنون فعالیت های گسترده ای شامل بازرسی شهرداری‌ها توسط تیم‌های دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان صورت گرفته، در این راستا تاکنون ۳۰ شهرداری مورد بازرسی قرار گرفته اند و نواقص را به آنها اعلام کرده‌ایم.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان با بیان اینکه در زمان حال چهار هزار و ۵۰۰ سهمیه پرونده استخدامی اخذ شده است، تصریح کرد: نیاز استان ۳۰۵۹ پرونده استخدامی بوده است.

وی از تصویب ۶۵۰ پرونده ارتقاء شغلی طی هفت ماه، ۷۷ پرونده ارتقاء شغلی در سطح خُرد و چهار پرونده در سطح عالی خبر داد و تأکید کرد: بزرگترین مشکل شهرداری ها در حوزه امور مالیاتی است که در این راستا با جلسات متعدد نواقص برطرف شده است.

ذاکری هرندی خاطر نشان کرد: حدود شش هزار میلیارد ریال مبلغ اعتبار پرداختی به شهرداری استان صورت گرفته است.

وی با اشاره به حقوق های معوقه اظهار کرد:مبلغ  ۱۱۶۰ میلیارد ریال معوقه استان بوده که امیدواریم دولت برای معوقه شهرداری ها مبلغی را به حساب آن ها واریز کند.

کد خبر 370514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.