واگذاری بیش از ۴ میلیارد تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی

شهرضا – رییس اداره جهادکشاورزی شهرضا از واگذاری پنج فقره تسهیلات خرید ماشین‌آلات کشاورزی به ارزش بیش از چهار میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، رضا باقری عصر امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت نفر از متقاضیان دریافت تسهیلات خرید ماشین‌آلات و ادوات کشاورزی و دامی از محل خط ویژه اعتباری مکانیزاسیون به بانک کشاورزی شهرستان معرفی شده‌اند.

وی ادامه داد: از ۹ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات معرفی شده در این زمینه، پنج نفر موفق به دریافت چهار میلیارد و ۶۹۶ میلیون ریال از این تسهیلات شدند و پرونده سایر متقاضیان نیز در دست اقدام است.

رییس اداره جهاد کشاورزی شهرضا از صدور موافقت با تاسیس کارخانه بسته‌بندی خرما در شهرک صنعتی رازی این شهرستان خبر داد و افزود: این واحد تولیدی با ظرفیت ۵۰۰ تن در سال فعالیت می‌کند، همچنین جواز تاسیس صنایع تبدیلی کشاورزی جهت احداث سردخانه بالای صفر و سالن بسته بندی با ظرفیت ۱۰ هزار تن در سال در این شهرک صنعتی صادر شده است.

باقری با اشاره به تشکیل دو شبکه مراقبت سن غلات در بخش دولتی در دو منطقه دشت مهیار، جنوب و حومه این شهرستان، اظهار کرد: پنج نفر کارشناس در این شبکه عضویت دارند، در حالی که یک شبکه مراقبت بخش خصوصی نیز با یک کارشناس تشکیل شده است.

وی گفت: این شبکه‌ها باهدف بازدید مستمر کارشناسان و پایش مزارع گندم و جو، وضعیت عوامل خسارت‌زا از جمله علف‌های هرز، شته و سن غلات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

رییس اداره جهادکشاورزی شهرضا از استمهال تسهیلات بخش کشاورزی این شهرستان خبر داد و افزود: بهره‌بردارانی که دریافتی آنان تا سقف ۱۶۰ میلیون ریال است، باید جهت استمهال وام خود به شعب بانک کشاورزی مراجعه کنند.

کد خبر 370501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.