مجمع تشخیص دو مورد از موارد ارجاعی بودجه ۹۸ را تایید کرد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اعضای مجمع از سه مورد اختلافی در لایحه بودجه سال ۱۳۹۸ کل کشور در دو مورد نظر مجلس شورای اسلامی را تایید کردند و یک مورد نیز از بودجه حذف شد.

به گزارش ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین «مجید انصاری» درباره آخرین تصمیمات اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام در لایحه بودجه سال آتی اظهار کرد: سه مورد اختلافی میان شورای نگهبان و مجلس شورای اسلامی درمصوبه بودجه سال ۹۸ طبق قانون اساسی به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع شد که در جلسه امروز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: کمیسیون اقتصاد کلان مجمع تشخیص مصلحت نظام صبح امروز در مورد این موضوع بحث و بررسی انجام داد که گزارش خود را به مجمع ارائه کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: این مجمع مصلحتا در دو مورد از موارد ارجاعی نظر مجلس شورای اسلامی را تایید کرد. در بند (ز) تبصره ۱۶ لایحه بودجه ۹۸ نیز نظر مجلس رای نیاورد و حذف شد، در واقع در این بند نظر شورای نگهبان تایید شد.

وی خاطرنشان کرد: ساز وکاری که در بند ز تبصره ۱۶ پیش بینی شده بود شامل کسانی بود که بدهی داشتند و سیستم بانکی بدهی آنها را تادیه نکرده است و پیش بینی شده بود که جرائم آنها بخشیده شود که رای نیاورد.

منبع: ایرنا

کد خبر 370500

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.