شهر رویاها امروز و فردا تعطیل است

بنا بر اعلام روابط عمومی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی ورزشی سپاهان، مجموعه تفریحی شهر رویاها در تاریخ ۲۵ و ۲۶ اسفندماه تعطیل است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به‌منظور بازرسی دستگاه‌ها، غبارروبی پایان سال و آماده‌سازی نوروز، مجموعه تفریحی شهر رویاها طی دو روز ۲۵ و ۲۶ اسفندماه تعطیل است.

ساعت کار شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان (وابسته به شهرداری اصفهان) بعد از بازگشایی تا ۲۵ فروردین ماه ۹۸ اعلام شده است؛ در این راستا ساعت فعالیت تله کابین صفه از ۲۸ اسفندماه همه روزه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ است که قابل تمدید تا ساعت یک بامداد خواهد بود؛ بر اساس این گزارش، افتتاح بیلیارد صفه در نوروز ۹۸ عیدی شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان به گردشگران نوروزی و شهروندان اصفهان است.

همچنین بولینگ صفه روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ۲۴، زیپ‌لاین و پل معلق صفه از ساعت ۱۰ تا ۲۲ پذیرای شهروندان است.

سینمای پنج بُعدی صفه در ایام نوروز از ساعت ۱۰  تا ۲۴ ، آماده پذیرش شهروندان و گردشگران خواهد بود، همچنین ساعت کار تله‌سیژ ناژوان روزهای هفته از ساعت ۹ صبح تا غروب آفتاب خواهد بود.

شهر رویاها از روز ۲۷ اسفندماه سال جاری تا ۲۵ فروردین ماه ۹۸ تمام روزهای هفته از ساعت ۱۰ تا ۲۴ پذیرای شهروندان خواهد بود که این زمان تا ساعت دو بامداد نیز قابل تمدید خواهد بود.

کد خبر 370477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.