تاخیر در پرداخت مطالبات پرسنل بیمارستان امام موسی کاظم (ع)

رییس بیمارستان امام موسی کاظم (ع) گفت: پرداخت مطالبات پرسنل بیمارستان با تاخیر مواجه است، همچنین از سوی دیگر میزان بدهی‌ها به شرکت‌ها هم زیاد است و می‌طلبد که دولت و وزراتخانه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نگاه ویژه‌تری را به این بیمارستان داشته باشند.

سعید کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم (ع) در زمینه تجهیزات پزشکی، مصرفی، درمانی و دارو در بیمارستان برای ارائه خدمات به بیماران در چهارشنبه آخر سال هیچ مشکلی ندارد، اظهار کرد: البته این سخن به معنای نبود مشکل مالی بیمارستان نیست، بلکه به مفهوم این است که هم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و هم وزارتخانه به این بیمارستان نگاه ویژه‌تری دارند.

وی با تاکید به اینکه اکنون در زمینه اداره بیمارستان امام موسی کاظم (ع) مشکل خاصی نداریم، افزود: با حمایت وزراتخانه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان معمولاً وسایل درمانی بیمارستان برای ارائه خدمات به بیماران سوانح سوختگی تامین می شود.

رییس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان تصریح کرد: در مجموع ساختار این بیمارستان برای سرویس دهی به بیماران سوانح سوختگی طراحی شده است و در ایام پایانی هر سال به دلیل حوادث چهارشنبه سوری با افزایش مراجعات رو به رو هستیم.

وی یادآور شد: امسال تاکنون هشت نفر که در حال ساخت ترقه برای چهارشنبه آخر سال دچار مصدومیت شدند در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) مداوا شدند، ادامه داد: در هفته گذشته و چهارشنبه آخر سال جراح و متخصص چشم پزشکی مقیم در بیمارستان برای ارائه خدمات به حاثه‌ دیدگان مستقر می‌شوند و تجهیز  افزایش ۱۵ تخت برای چهارشنبه آخر سال فراهم می‌شود.

کریمی گفت: پرداخت مطالبات پرسنل بیمارستان با تاخیر مواجه است، همچنین از سوی دیگر میزان بدهی‌ها به شرکت‌ها هم زیاد است و می‌طلبد که دولت و وزراتخانه و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نگاه ویژه‌تری را به این بیمارستان داشته باشند.

رییس بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان خاطرنشان کرد: اکنون با توجه به تحریم های فعلی در روند درمان بیماران و تامین وضعیت دارو مشکل خاصی وجود ندارد و بر اساس آخرین اطلاعاتی که دارم بسیاری از تجهیزات مورد نیاز تولید کشور است و مشکلی در این زمینه گزارش نشده است.

وی گفت: در حال حاضر در بخش سرمایه‌ای که مربوط به کشورهای دیگر است، مشکل حادی وجود ندارد، اینکه در آینده چه اتفاقاتی می‌افتد برایمان قابل پیش بینی نیست.

کد خبر 370468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.