نصب المان‌های نوروزی در نقاط مختلف شهر/عرضه میوه نوروزی در بازارهای کوثر از امروز

شهردار اصفهان گفت: المان‌های طراحی و ساخته شده توسط سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان به مناسبت نوروز و میلاد فرخنده حضرت علی(ع) به زودی در نقاط مختلف شهر نصب می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز -شنبه ۲۵ اسفندماه ۹۷- در برنامه رادیویی «سلام اصفهان *» اظهارکرد: مهندسان، طراحان و متخصصان در سازمان زیباسازی شهرداری، المان‌های حجمی و محیطی ویژه ای را برای این ایام طراحی و آماده کردند که به مرور در شهر نصب و تلاش آنها برای همه نمایان می‌شود.

وی افزود: المان‌های امسال هم به مناسبت نوروز و هم میلاد فرخنده حضرت علی(ع) است که به زودی در نقاط مختلف شهر نصب خواهد شد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه شهر در حال آماده شدن برای آغاز سال جدید است، تصریح کرد: تمام واحد های خدمات شهری در حوزه‌های مختلف برای زیباسازی، رفع نازیبایی‌ها و نظافت ویژه شهر در حال فعالیت هستند و جهت آماده سازی شهر برای سال جدید تلاش می‌کنند.

وی ادامه داد: این روزها پاکبانان تلاشگر شهر با تمام وجود زحمت می‌کشند، برخی کارگران مشغول رنگ‌آمیزی معابر و سایر کارکنان نیز در حال فعالیت هستند تا شهر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شود.

نوروزی با بیان اینکه ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اعم از مترو، اتوبوس و تاکسی در خدمت مردم است، افزود: مترو تا پایان سال همه روزه حتی روزهای جمعه فعال است و در ایام نوروز نیز همه روزه از ساعت ۱۰  تا  ۲۱ ، با سرفاصله زمانی ۲۰ دقیقه به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: بازارهای تخصصی و میادین شهرداری همچنین فروشگاه‌های کوثر نیز آماده خدمت‌رسانی است و از امروز مردم می‌توانند میوه مورد نیاز خود را از بازارهای کوثر خریداری کنند.

شهردار اصفهان گفت: پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان آماده خدمت‌رسانی به افرادی است که از اصفهان قصد سفر دارند یا اصفهان را مقصد سفر خود انتخابی کرده‌اند؛ در مجموع همه شرایط برای آغاز سال نو فراهم است که امیدوارم همه با دلی خوش به استقبال سال نو برویم.

کد خبر 370464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.