کمپ گردشگری منطقه ۱۲ آماده استقبال از مسافران نوروزی

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: کمپ گردشگری این منطقه با طراحی غرفه‌های فروش سوغات، استراحت، پذیرایی، محل استقرار جهت نمایندگان آموزش و پرورش، اتحادیه هتلداران، راهنمایان مسیر، کمیته سلامت، صنایع‌دستی، خدمات تفریحی و سرگرمی در محیطی شاد و زیبا آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

علی باقری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از آماده سازی منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد و اظهارکرد: شهرداری منطقه ۱۲ یکی از اصلی‌ترین راه‌های ورودی شهر اصفهان را در اختیار دارد که با برنامه‌ریزی و اقدام به آماده‌سازی و ساخت کمپ گردشگری در این ورودی برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی آماده است.

وی با اشاره به کمپ گردشگری منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، افزود: در این مرکز غرفه‌های فروش سوغات، استراحت، پذیرایی، محل استقرار جهت نمایندگان آموزش و پرورش، اتحادیه هتلداران، راهنمایان مسیر، کمیته سلامت، صنایع‌دستی، خدمات تفریحی و سرگرمی در محیطی شاد و زیبا طراحی و اجرا شده است.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان تصریح کرد: از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۱۲ پیش‌بینی محل‌هایی جهت اسکان مسافران نوروزی در سطح منطقه و همچنین آذین‌بندی و نورپردازی منطقه است.

وی ادامه داد: منطقه ۱۲ از ۲۷ اسفند ماه لغایت ۱۵ فروردین ماه به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت‌رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی است.

کد خبر 370462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.