ذوب آهن و پذیرایی از ۶ تایی‌های اهواز در فولادشهر+جدول

تیم فوتبال ذوب آهن در حالی در آخرین بازی سال به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که فصل گذشته از جدال با این تیم در اصفهان خاطره خوشی دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ذوب‌آهن و استقلال خوزستان تاکنون ۱۱ بار در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند در این بین ذوب آهن ۴ بار و استقلال خوزستان ۵ بار پیروز شده‌اند و دو دیدار نیز با تساوی به پایان رسیده است.

در ۵ دیداری که ذوب آهن در اصفهان میزبان استقلال خوزستان بوده است ۳ دیدار با پیروزی ذوب آهن و ۲ دیدار با نتیجه تساوی به پایان رسیده است تا بر خلاف دیدارهای دو تیم در خانه استقلال خوزستان، ذوب آهن در اصفهان آمار خوبی برابر آبی‌ها داشته باشد.

در ۱۱ تقابل لیگ برتری دو تیم ۲۴ گل به ثمر رسیده است که ۱۴ گل سهم ذوب آهن و ۱۰ گل سهم استقلال خوزستان بوده است.

یکی از پر گل‌ترین پیروزی‌های ذوب آهن در تاریخ لیگ برتر اما برابر همین استقلال خوزستان به دست آمده است؛ پیروزی ۶ بر صفر فصل گذشته ذوب آهن برابر استقلال خوزستان که در ورزشگاه فولادشهر با مربیگری امیر قلعه نویی بدست آمد.

ذوب آهن در حالی به مصاف استقلال خوزستان می‌رود که در دیدار نیم فصل اول با یک گل مغلوب این تیم شد.

دیدار تیم‌های ذوب آهن و استقلال خوزستان در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال و از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه روز یکشنبه -۲۶ اسفند- در ورزشگاه فولادشهر برگزار می‌شود. دیداری که به همراه دیگر دیدار فردا بین پیکان و صنعت نفت آبادان آخرین دیدارهای فوتبال داخلی در سال ۹۸ خواهد بود.

آمار رویارویی‌های ذوب آهن و استقلال خوزستان به شرح زیر است:

کد خبر 370454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.