خشکاندن فساد اقتصادی در گرو اقدام سران سه قوه

فریدونشهر- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: راهکار برون رفت از مشکلات، تحقق اقتصاد مقاومتی است و اگر سران سه قوه به طور جدی برای مبارزه با فساد اقتصادی وارد عمل شوند ریشه فساد اقتصادی خشکانده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان فریدونشهر، اکبر ترکی در مراسم بزرگداشت روز شهدا اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی با تأسی از فرهنگ عاشورا در مقابله با استکبار جهانی در اقصی نقاط جهان به مقابله برمی‌خیزند چراکه دفاع از مظلوم به معنای مقابله علیه ظالمان است.

وی گفت: امروز اگر حرکت روبه جلویی در کشور داریم به برکت خون شهدا است و نباید تزلزلی در جهت خط شهدا صورت گیرد.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدای مدافع حرم در سایه امنیت کامل، سفر به عراق و سوریه برای مقامات عالی رتبه کشور انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که شهدا با نثار جان خود برای حفظ کشور بزرگترین درس انسانیت را به همگان نشان دادند، گفت: خانواده معظم شهدا با بدرقه جوانان خود به جبهه‌ها پشتیبان نظام بودند.

ترکی با بیان این‌که حفظ نظام از اوجب واجبات است، خاطرنشان کرد: دشمن با تحریم‌ اقتصادی می‌خواهد مردم را از نظام جدا کند، اما ملت ایران در عهد و پیمان خود در پاسداری از آرمان‌های نظام پایبند هستند.

وی گفت: استکبار جهانی امروز دشمنی خودش را در مقابل با اسلام به صورت آشکار نشان داده است، دشمن با قدرت هسته‌ای و موشکی ما کاری ندارد بلکه می‌خواهد تفکر الهی مردم در پیروی از ائمه اطهار(ع) و ولایت فقیه را سست کند.

نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تفکر انقلابی و اسلامی ملت ایران روبه جلو است، ایران اسلامی به عنوان یک قدرت برتر در سطح جهان مطرح شده است.

وی با بیان اینکه رونق اقتصادی در کشور اقدام جدی می‌طلبد، افزود: راهکار برون رفت از مشکلات، تحقق اقتصاد مقاومتی است و اگر سران سه قوه به طور جدی برای مبارزه با فساد اقتصادی  وارد میدان عمل شوند ریشه فساد اقتصادی در کشور خشکانده خواهد شد.

کد خبر 370446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.