چادگان در انتظار تعیین فرماندار

چادگان- امام‌ جمعه چادگان گفت: با گذشت ۳۰ روز از رفتن فرماندار سابق هنوز برای شهرستان چادگان فرماندار تعیین نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان، حجت‌الاسلام ابوالفضل سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چادگان با تبریک سالروز ولادت امام علی(ع) اظهار کرد: همگان را به تقوای الهی و به انجام واجبات و ترک محرمات در بین خانواده و جامعه توصیه می‌کنم.

وی گفت: ماه رجب ماه امامت و ایثار است و باید برای رسیدن به سعادت و آخرت رفتارها و برنامه‌های امام علی(ع) سرلوحه همه قرار گیرد زیرا خداوند ناظر بر اعمال ما انسانهاست، مناسبت‌های مذهبی و سالروز ولادت ائمه اطهار(ع) را باید جشن گرفت و با عمل خود راه آنان را ادامه دهیم.

امام‌ جمعه چادگان گفت: در آستانه نوروز هستیم و باید تمام شئونات اسلامی رعایت کنیم و در خرید عید، مهمانی‌ها و دید و بازدیدها مسائل اسلامی را رعایت کنیم و افراد بی‌بضاعت و نیازمندی را که توان و قدرت خرید مایحتاج عید نوروز را برای فرزندان خود ندارند یاری کنیم.

وی با اشاره به این ‎‌که رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی در ایام نوروز موجب ترافیک در خیابان‌ها می‌شود افزود: از سفره‌آرایی‌های تجملاتی در ایام نوروز پرهیز کنیم.

سلیمانی با انتقاد از معرفی نشدن فرماندار چادگان گفت: فرمانداری با روحیه انقلابی و جهادی برای شهرستان معرفی شود زیرا با گذشت ۳۰ روز از رفتن فرماندار سابق هنوز تکلیف مشخص نشده است.

کد خبر 370440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.