تکریم فرهنگیان رویکرد اصلی ستاد اسکان نوروز در استان اصفهان است

مبارکه - مدیر آموزش و پرورش شهرستان مبارکه گفت: تکریم بیشتر فرهنگیان و خانواده هایشان رویکرد اصلی ستاد اسکان نوروز در استان اصفهان و شهرستان مبارکه است.

سعید باقری امروز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در شهرستان مبارکه اظهار داشت: بر این اساس مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان  با دو سالن و دارای سه سوئیت، سالن غذاخوری، رستوران و کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی است.

وی افزود: مرکز رفاهی فرهنگیان این شهرستان با تجهیز به امکانات رفاهی، آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی و خانواده فرهنگیان است.

باقری گفت: مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان مبارکه پس از سالها  به دست وزیر افتتاح و آماده خدمت رسانی به فرهنگیان شد و هم اکنون این مرکز آمادگی کامل دارد در ایام مبارک ماه رجب و تعطیلات نوروز پذیرای مراسم و اسکان میهمانان نوروزی باشد.

مرکز آموزشی - رفاهی فرهنگیان مبارکه با هدف خدمت رسانی اقامتی به معلمان با حضور وزیر آموزش و پرورش به بهره برداری رسید. این مرکز در زمینی به مساحت ۱۴ هزار مترمربع و زیربنای دو هزار و ۵۰۰ مترمربع در یک طبقه با ۵۳ میلیارد ریال اعتبار از محل درآمدهای اختصاصی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان به بهره برداری رسید. این مرکز ظرفیت پذیرایی بیش از یکهزار نفر در ۲ سالن را دارد و دارای سه سوئیت، سالن غذاخوری، رستوران و کافی شاپ است.

شهرستان مبارکه با ۱۵۰ هزار نفر جمعیت در در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

کد خبر 370439

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.