مشکلات اقتصادی ناشی از سوء مدیریت‌هاست

بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: مرزهای فرهنگی مانند مرزهای جغرافیایی باید حفظ شود. اگر کسی در میدان مبارزه با جنگ فرهنگی دشمن کوتاهی کند همانند کسی است که میدان جنگ نظامی را ترک می‌کند.

به گزازش خبرنگار ایمنا از شهرستان بویین میاندشت، حجت الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: هر کس که به امام زمان(عج) تقرب دارد به همان میزان دارای کمالات انسانی و درجات تقوا است.

وی با اشاره به این‌ که پیروزی انقلاب بزرگترین ارمغانی بود که خداوند به ملت ایران عنایت کرد افزود: ماه رجب ماه آرزوهاست و بزرگترین آرزوی‌ مسلمانان  ظهور منجی عالم بشریت است تا جهان را از ظلم و ستم استکبار جهانی نجات دهد و جهان را پر از عدل و داد کند.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان این‌ که سجده نماز اوج تقرب بندگی نمازگزار به خداست و رجب ماه پیوند انسان با خداوند است اظهار کرد: ولایت فقیه را باید به خوبی شناخت تا با عشق و علاقه بهتر و بیشتری در میدان‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و اقتصادی حضور داشته باشیم.

وی افزود: عملکرد ما نباید در خط حمایت ولایت فقیه ضعیف شود. حاکمیت ولایت فقیه یعنی حکومت مردم بر مردم و برگرفته از مردم تشکیل شده است و باید برای استمرار ولایت فقیه در میدان عمل باشیم.

 اسکندری گفت: راهکار رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی به روزترین راهکار دنیاست و سزاوار نیست که در تحقق اقتصاد مقامتی ضعیف عمل شود. هدف دشمن از ضعیف نشان دادن ما قدرت طلبی خودش است.

وی افزود: صدور انقلاب تا آن سوی مرزها نشان از قدرتمند شدن جمهوری اسلامی است و به پشتیبان ملت ایران تا نابودی کامل صهیونیست‌ها مقاومت‌ را در آن سوی مرزها ادامه خواهیم داد.

امام جمعه بویین میاندشت با بیان این‌که نباید در جنگ اقتصادی با دشمن ناامید شویم افزود: فشارهای اقتصادی ناشی از سوءمدیریت برخی مسؤولان است وگرنه مدیریتی که در دوران جنگ نظامی بود اگر امروز حاکم شود در برابر جنگ اقتصادی پیروز خواهیم شد.

وی تأکید کرد: آمریکا شکست خوردنی است و باید با هم افزایی و خوداتکایی ملت شکستی برای آمریکا رقم بزنیم تا برای همیشه برایش به یادگار بماند.

اسکندری با بیان این‌که مرزهای فرهنگی همانند مرزهای جغرافیای است افزود: همانگونه که در جنگ تحمیلی یک وجب از خاک کشور در تصرف دشمن قرار نگرفت نباید اجازه ورود فرهنگ غرب را در فضای مجازی و فرهنگی کشور دهیم. اگر کسی در میدان مبارزه با جنگ فرهنگ دشمن کوتاهی کند همانند کسی است که میدان جنگ نظامی را ترک می‌کند.

کد خبر 370435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.