مشکل عمده در دستگاه قضا، طولانی شدن رسیدگی به پرونده‌ها است

نطنز- امام جمعه بادرود: یکی از عمده‌ترین مشکلات موجود در دستگاه قضا، طولانی شدن وقت رسیدگی به پرونده‌ها است. متاسفانه بعضی از پرونده‌ها نزدیک به ۲۰ سال است که در دادگاه ها خاک می خورد

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت الاسلام علیرضا قاسمی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر بادرود ابراز امیدواری کرد: با حضور حجت الاسلام رییسی در راس قوه قضاییه تحول اساسی در دادگستری پیدا شود زیرا مردم از دستگاه قضایی خیلی راضی نیستند و مشکل دارند لذا باید مشکلات مردم حل شود

قاسمی گفت :یکی از عمده‌ترین مشکلات موجود در دستگاه قضا ، طولانی شدن وقت رسیدگی به پرونده‌ها است. متاسفانه بعضی از پرونده‌ها نزدیک به ۲۰ سال است که در دادگاه ها خاک می خورد و یا در جریان است البته گاهی هم دلیل طولانی شدن پرونده را کثرت پرونده ها می دانند در این زمینه باید مردم را متوجه نمود که هر اتفاقی می افتد نباید به دادگستری مراجعه کنند گاهی با رویش سفیدی می‌توان برخی قضایا را حل کرد.

وی افزود :در حکم مقام معظم رهبری خطاب به  آقای رییسی چند توصیه مهم آمده که باید مدنظر ایشان قرار گیرد و زمان‌بندی برای تحول، مردمی بودن، انقلابی بودن، ضد فساد بودن را رعایت کنند.

امام جمعه بادرود همچنین چند تذکر را یادآور شد و اظهار داشت : در ایام نوروز مسافران فراوانی به شهر زیارتی بادرود و آستان مقدس آقاعلی‌عباس و شاهزاده محمد(ع) سفر می کنند لذا مسئولان شهرستان و بخش باید تدابیری بیندیشند که مردم و مسافرین و زائران با مشکل تامین ارزاق عمومی مواجه نشوند. در این ایام نانوایی ها به پخت و پز خود ادامه بدهند و باید درب مساجد به روی مسافران نماز گزار باز باشد. مغازه داران انصاف را رعایت کنند و موجب حفظ آبرو و اعتبار شهر زیارتی بادرود و آقاعلی‌عباس باشند.

اما جمعه بادرود خطاب به رانندگان گفت: در ایام تعطیلات نوروز و طی سفر های نوروزی مقررات راهنمایی رانندگی را رعایت کنند و با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت کنند و با درنظر گرفتن موارد ایمنی سلامت خود و  خانواده را تضمین نمایند.

کد خبر 370429

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.