پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در هفته آینده

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از پرداخت بخشی از مطالبات فرهنگیان در هفته آینده خبر داد.

به گزارش ایمنا علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش  در خصوص پرداخت مطالبات فرهنگیان اظهار کرد: برای پرداخت حقوق کارکنان رسمی، پیمانی و قراردادی، حقوق سرباز معلمان و حقوق حق‌التدریسان آزاد هیچ مشکلی نداشتیم.

وی ادامه داد: یکسری موارد است که غیر از حقوق ثابت و به غیر از بند «و» هستند که در تعهد ماست که می‌توان به حقوق نیروهای خرید خدمات آموزشی و معلمان خارج از کشور، حق التدریس شاغلین، اضافه کار پرسنل اداری، حقوق مقرری‌بگیران و مطالباتی که از سال ۹۶ به سال ۹۷ منتقل شده است، اشاره کرد.

الهیار ترکمن گفت: ۷۹۰ میلیارد تومان تخصیص در خزانه داریم که این تخصیص را از سازمان برنامه و بودجه گرفتیم و در خزانه است؛ باید خزانه با توجه به نقدینگی که دارد به ما پرداخت کند؛ پیگیر هستیم و قول‌های اولیه داده شده است و در هفته آینده قبل از پایان سال قطعاً پرداختی داریم.

وی افزود: اگر ۷۹۰ میلیارد تومان را بتوانیم بگیریم حدود ۴ ماه خرید خدمات آموزشی، ۳ ماه حق‌التدریس شاغلین، ۳ ماه اضافه کار پرسنل و تمام مطالبات سال ۹۶ را صفر می‌کنیم ولی اگر این سطح نقدینگی کمتر پرداخت شود، به فراخور روی آن تأثیر می‌گذارد که ما با توجه به آن پول، اولویت‌گذاری می‌کنیم.
‌منبع : فارس 

کد خبر 370423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • یک معلم IR ۲۰:۲۰ - ۱۳۹۷/۱۲/۲۷
    0 0
    سلام فردا اخرین روز سال هستش حقوق معلمان خریدخدمات هم که داده نشد اقلا وعده دروغ ندهید