دارو و اشتغال نیازجامعه ایثارگران است

تیران-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان گفت: دارو و اشتغال نیازجامعه امروز ایثارگران کشور است که این مشکل در استان اصفهان نیز وجود دارد و برای رفع آن در حال رایزنی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، داریوش وکیلی، روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران تیران و کرون به نیازها و چالش‌ های جامعه ایثارگران استان اصفهان اشاره و اظهارکرد: نداشتن پوشش کامل بیمه تکمیلی برای ایثارگران مشکلات درمانی برای این قشر ایجاد کرده، دارو و اشتغال نیاز امروز جامعه ایثارگران کشور است و این مشکل در استان اصفهان نیز وجود دارد و برای رفع آن در حال رایزنی هستیم.

وی افزود: داروهای نایاب و یا گران قیمت و نبود پوشش بیمه تکمیلی برای آن ها باعث شده که این افراد برای درمان بیماری ناشی از عواقب دوران جنگ، متحمل سختی و مشکلاتی در زندگی شوند و سازمان بنیاد شهید در حال پیگیری این موضوع است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اصفهان با اشاره به همکاری دستگاه‌های اداری  برای رفع این معضل با برگزاری نشست های مشترک برای این موضوع، یادآورشد: ایثارگران صبر و همکاری خوبی در برابر این مشکلات داشته اند اما نیازمند همکاری برای رفع این معضل هستیم.

وی با اشاره به این که اشتغال ایثارگران و فرزندان آن‌ها نیز از اهمیت به سزایی برخوردار است گفت: افزایش سهمیه تسهیلات بانکی و فرصت‌های شغلی به بخشی از این معضل کمک می‌کند و با بهره گیری از ظرفیت های مختلف این مشکل قابل رفع است.

وکیلی با اشاره به جمعیت بالای ایثارگران در استان اصفهان گفت: استان اصفهان بیشترین آمار را در حوزه ایثار و شهادت در کشور دارد و همواره افراد زیادی در این مسیر حرکت کرده و به شهادت می‌رسند که ترویج این فرهنگ در جامعه با همکاری دستگاه های متولی انجام می‌شود.

 وی تبیین وصیت نامه شهدا و تاکید آن‌ها بر رعایت حق و حقوق جامعه و اجرای دستورات دینی را لازم دانست و گفت: برای حفظ خون شهدا همه مسوولیت دارند و در این مسیر عمل به وظایف برای هر فرد لازم است.

در این آیین از خدمات مهرداد حسن پور تجلیل و علی اکبر فاطمی نیا به عنوان رییس جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تیران و کرون معرفی شد.

کد خبر 370404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.