شهرداری اصفهان آماده هرگونه کمک به شرق اصفهان است

شهردار اصفهان گفت: بنا به وظیفه انسانی و قانونی خود این آمادگی وجود دارد تا هرگونه کمکی که از دستمان بر می آید برای شرق اصفهان انجام دهیم. 

به گزارش ایمنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در نوزدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرستان اصفهان اظهار کرد: ستم ناروایی خواسته و ناخواسته به شرق اصفهان روا داشته شده و این آمادگی از سوی مدیریت شهری اصفهان وجود دارد تا با استفاده از ظرفیت های قانونی با تمام روستاها و شهرهای شرق اصفهان همکاری های لازم برای بهبود وضعیت این منطقه انجام شود.  
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه به عنوان نماینده شهرداران در شورای سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور انتخاب شده ام بنا به وظیفه انسانی و قانونی خود این آمادگی وجود دارد تا به هر روستایی در سراسر کشور از جمله روستاهای شرق اصفهان، سرزده و هر کمکی از دستمان بربیاید برای این روستاها انجام دهیم.  
شهردار اصفهان با بیان اینکه هم اکنون سخت ترین شرایط را شرق اصفهان دارد، ادامه داد: باید کمک کرد تا مردم این منطقه بتوانند از حداقل امکانات برخوردار شده و ذره ای از آلام آنها کاسته شود.  
وی با اشاره به موضوع گردشگری و با بیان اینکه اصفهان به عنوان یک محرک اصلی باید بتواند شهرها و روستاهای اطراف را نیز از مزیت گردشگری بهره مند کند، تاکید کرد: لازم است اصفهان به عنوان یک مرکز گردشگری در جایگاه واقعی خود قرار بگیرد تا از همین منظر گردشگر اقامت حتی یک روزه ای در شهرهایی مانند اژیه، ورزنه، محمدآباد، رامشه، احمدآباد، کوهپایه و ... داشته باشد. این روستاها و شهرها دارای میراث متعددی هستند که می تواند منشا تحولات بزرگ برای منطقه شرق باشد.  
نوروزی اضافه کرد: مهاجری که به دلیل مشکلات مالی به اصفهان مهاجرت می کند تمام حقوقش احیا نشده و مجبور به زندگی در حاشیه های شهر می شود که مشخص نیست چه عواقبی در انتظارش است، لذا همه ما مسئولیت داشته و باید با تعامل از تمام ظرفیت های موجود استفاده کنیم. 
وی یادآور شد: آن چیزی که امروز می تواند امنیت را بر کشور را حاکم کرده و جلوی فشارها را بگیرد جلب رضایت مردم است، اگر پایه های یک ساختمان سست شد با هیچ یک از ادوات نظامی نمی توان برای برپایی آن امنیت ایجاد کرد. 
شهردار اصفهان با بیان اینکه جلب رضایت مردم نیز تنها با خدمت به آنها حاصل می شود، افزود: ۸۰ درصد جلب رضایت مردم توسط شهرداری ها صورت می گیرد بنابراین لازم است حمایت شده و امکانات برای ارائه خدمت رسانی در اختیار آنها گذاشته شود. 
وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی هر حرکت و حرفی باید دقیق، حساب شده و در راستای منافع مردم باشد تنها در این صورت است که دشمن نمی تواند به اهداف خود برسد. در دنیای کنونی ابزار دشمنان خارجی نارضایتی مردم و ابزار مسئولین در داخل نیز رضایت مردم است. رضایت مردم نیز تنها با کار صادقانه و پرهیز از اموری است که در این خدمت رسانی خلل ایجاد می کند حاصل می شود.

کد خبر 370398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.