مجمع فوق‌العاده هیئت تنیس استان اصفهان با مشورت مدیرکل برگزار می‌شود

نصف اعضای مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اصفهان تقاضای برگزاری مجمع فوق‌العاده کرده‌اند و به نظر می‌رسد از عملکرد رحیمی در هیئت رضایت ندارند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد رحیمی که پانزدهم اسفندماه سال ۹۵ از سوی اعضای مجمع انتخاباتی به عنوان رییس هیئت گلف استان اصفهان انتخاب شد، کمتر از یک سال و نیم از فعالیتش در این هیئت نگذشته بود که با اتمام دوران ریاست حمیدرضا خوروش در هیئت تنیس استان، تصمیم گرفت به این هیئت نقل مکان کند و به عنوان کاندیدای هیئت تنیس استان ثبت‌نام کرد. رحیمی کار خود را در هیئت تنیس استان اصفهان از ۳۱ خردادماه امسال آغاز کرد و در ابتدا هم برنامه‌های زیادی را برای این هیئت ترسیم کرد اما با گذشت ۹ ماه از فعالیتش در هیئت تنیس استان، اعضای مجمع انتخاباتی این هیئت درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده کرده‌اند و به نظر می‌رسد از عملکرد رحیمی در این ۹ ماه رضایت ندارند.

طبق قانون رییس فدراسیون تنیس که در زمان برگزاری انتخابات هیئت به عنوان رییس مجمع حضور دارد، باید برای برگزاری مجمع فوق‌العاده تصمیم‌گیری کند. خبرنگار ایمنا گفت‌وگویی در این خصوص با مجید شایسته، رییس فدراسیون تنیس داشته است که در ادامه می‌خوانید:

درخواست اعضای مجمع هیئت تنیس استان اصفهان برای برگزاری مجمع فوق‌العاده به دستتان رسیده است؟

اعضای مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اصفهان درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده را به اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان و فدراسیون تنیس ارسال کرده‌اند. اگر اعضای مجمع نظرشان تغییر کند، مجمع فوق‌العاده تشکیل نمی‌شود اما در صورتی که همچنان تقاضای برگزاری داشته باشند با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان مذاکره خواهیم کرد و با تصمیم مشترک من و مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان این مجمع برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هم می‌تواند به تنهایی برای برگزاری مجمع فوق‌العاده تصمیم‌گیری کند؟

مبنای کار ما این است که چون مدیران کل ورزش و جوانان در استان‌ها مستقر و کاملاً در جریان امور استان‌ها هستند با مشورت آن‌ها برای برگزاری مجمع فوق‌العاده هیئت‌های ورزشی تصمیم‌گیری شود؛ اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در طول دهه‌های گذشته کمک جدی به ورزش ما کرده است و اگر هم قرار است تصمیمی در خصوص برگزاری مجمع فوق‌العاده گرفته شود حتما با هماهنگی اداره‌کل استان صورت می‌گیرد.

چند نفر باید درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده کنند تا مجمع برگزار شود؟

طبق قانون آیین‌نامه هیئت‌های استانی نصف اعضای مجمعی که در زمان انتخاب ریاست هیئت در مجمع انتخاباتی حضور داشتند، باید درخواست مجمع فوق‌العاده را امضا کرده باشند تا پس از تصمیم‌گیری برگزار شود.

آیا نصف اعضای مجمع انتخاباتی هیئت تنیس استان اصفهان درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده را امضا کرده‌اند؟

نصف اعضای مجمع هیئت تنیس که در زمان انتخاب رییس هیئت در مجمع حضور داشتند نامه درخواست برگزاری مجمع فوق‌العاده را امضا کرده‌اند که طبیعتاً هر وقت ما با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان تصمیم مشترک بگیریم این اتفاق خواهد افتاد. ­

دلیل نارضایتی اعضای مجمع از عملکرد رحیمی در هیئت تنیس استان چیست؟

خیلی مفصل است؛ اجازه دهید هر زمان که تصمیم بر برگزاری مجمع فوق‌العاده گرفته شد، در مورد این موضوع صحبت کنیم و به صلاح ما در فدراسیون و اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان خواهد بود.

شما از عملکرد هیئت تنیس استان اصفهان از زمان ریاست رحیمی رضایت دارید؟

طبیعتاً تنش‌هایی وجود دارد؛ نباید در رشته تنیس که ورزش مفرح و بانشاطی است این مسائل وجود داشته باشد؛ در هیچکدام از استان‌ها این موارد نبوده و امیدواریم در استان اصفهان هم شاهد این موارد نباشیم.

هیئت تنیس استان اصفهان درخواست برگزاری مجمع سالیانه کرده بود؛ چه زمانی برگزار می‌شود؟

با هماهنگی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان قرار است مجمع سالیانه هیئت تنیس استان اصفهان اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه برگزار شود. هفت استان دیگر اواخر سال ۹۷ نیز برای برگزاری مجمع عمومی سالیانه درخواست داده بودند که امکان برگزاری آن وجود نداشت.

کد خبر 370380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.